خبرگزاری کار ایران

حق و حقوق بازیکنان و اعضای تیم پرداخت می‌شود

آل اسحاق: تمام مراحل قانونی انتقال امتیاز نفت انجام شده

آل اسحاق گفت: بدهی بازیکنان و عوامل باشگاه نفت تسویه می‌شود.

حسین آل اسحاق، یکی از اعضای کمیته واگذاری امتیاز نفت در مورد انتقال امتیاز این تیم به شرکت بهنام پیشرو کیش به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:  تمام مراحل انتقال امتیاز انجام شده است و هیچ بحثی در مورد این موضوع باقی نمی‌ماند. قرارداد فروش امتیاز نفت امضا شده است و مجوز دارد. مجوزهای فروش امتیاز از وزارت ورزش و هیات فوتبال تهران گرفته شده است و مراحل قانونی کاملا طی شده است.

مسئولان ملوان اما طی روزهای گذشته خبر فروش امتیاز نفت به بهنام پیشرو کیش را تکذیب کردند، آل اسحاق در واکنش به این موضوع گفت: من به عنوان بازرس قانونی باشگاه نفت مسئول پاسخگویی به سوالات مربوط به باشگاه هستم. من مسئول جواب دادن به مسئولان ملوان نیستم. مراحل قانونی این انتقال انجام شده و مجوزهای قانونی از هیات فوتبال تهران، فدراسیون فوتبال و کمیسیون ماده 5 گرفته شده است. بر اساس این مجوزها ضمانت‌های مالی گرفته شده است.

بعد از فروش امتیاز نفت به شرکت بهنام پیشرو کیش، حق و حقوق بازیکنان و عوامل نفت پرداخت می‌شود؟ آل اسحاق گفت: ما به بازیکنان بابت فصل گذشته بدهکاریم و با همین شرط که حق و حقوق بازیکنان باید پرداخت شود اقدام به فروش امتیاز کردیم. نه تنها بازیکنان بلکه تمامی بدهی‌های مربوط به کادرفنی و کادرپزشکی باید تصویه بشود.

آل اسحاق در پایان گفت: خوشبختانه توانستیم جلوی انحلال این باشگاه ریشه‌دار را بگیریم. به زودی تکلیف بدهی‌ها مشخص می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. بازیکنان باید به حق و حقوقشان برسند چرا که واقعا فصل گذشته با تمام غیرت و وجودشان برای نفت بازی کردند.

 

کد خبر : ۳۸۵۵۰۱