خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی ویژه اتوبوسرانی به مناسبت روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۴۱۳

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران روز جمعه برابر به مناسبت روز جهانی قدس سرویس‌های ویژه‌ای را برای شهروندان تهرانی در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، شرکت واحد اتوبوسرانی درباره خدمت‌رسانی ویژه این شرکت به مناسبت روز جهانی قدس اطلاعیه‌ای را به این شرح صادر کرد:

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان محترم در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، روز مبارزه با اسرائیل غاصب، به اطلاع می‌رساند، این شرکت در راستای رفاه حال شهروندان محترم جهت عزیمت به محل برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دانشگاه تهران سرویس‌های ویژه‌ای رابرقرار خواهد کرد.

در راهپیماییروز جهانی قدس شرکت واحد با تعداد ۲۵۰۰دستگاه اتوبوساز ساعت ۹: ۰۰ صبح مورخه جمعه ۱۱/۰۴/۱۳۹۵ آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم می‌باشد.

مبادی، میادین و پایانه‌هایی که اتوبوس‌ها در آن مکان‌ها مستقر خواهند شد به شرح زیر می‌باشد:

چهارراه تهرانپارس– میدان آزادی -میدان رسالت-میدان نبوت- ۱۳ آبان (پیروزی) –حکیمیه–خراسان–شهرک شهید محلاتی–پایانه خاوران-میدان راه آهن– ابوذر-میدان آذری–جلیلی– بازاردوم نازی آباد–شهرک ولیعصر (‌عج) –یافت آباد–میدان صادقیه–خانی آباد-فلکه دولتآباد-۱۳آبان (رجایی) -خزانه بخارایی–تهرانسر-شهرک شهیدباقری-تجریش–لویزان- جماران-شهرک شهید بروجردی--فلکه اول و دوم تهرانپارس-اکباتان-شهرری.

طبق معمول در پایان مراسم فوق الذکر، شرکت کنندگان محترم از محل‌های مشخص شده، به مبادی اولیه بازگشت داده خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز