خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جلسه شورای اجتماعی کشور:

باید از موازی کاری پرهیز شود / فرصت پرداختن به علت بروز آسیب‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۳۹۳

وزیر کشور با اعلام اینکه برای پیشبرد مصوبات شورای اجتماعی کشور تقسیم کار ملی شده است از نهادهای عضو این شورا خواست از موازی کاری پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (شنبه) در هشتاد و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور اظهار کرد: با توجه به شرح وظایف هر یک از نهادهای عضو این شورا و پرهیز از کارهای موازی در حوزه مقاله با آسیب‌های اجتماعی شاهد هم‌افزایی و افزایش توانمندی شورای اجتماعی کشور به‌ دلیل همکاری بین بخشی خواهیم بود.

وزیر کشور با تأکید بر انجام پژوهش‌های مشترک و استفاده از یافته‌های تحقیقاتی انجام شده افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی با هم پروژه‌های خود را دنبال کنند هزینه‌های کار نیز پایین خواهد آمد. طرح موضوع آسیب‌های اجتماعی در کمیسیون اجتماعی انقلاب‌فرهنگی ظرفیت جدیدی برای شورای اجتماعی کشور است.

وی  ادامه داد: اکنون فرصت پرداختن به وضع موجود و علت بروز آسیب‌ها نیست چراکه از این مرحله گذر کرده‌ایم؛ در حال حاضر باید اهم اقدامات و برنامه‌ها و نیازها و کمبودها برای پیشبرد کار با استفاده از شاخص‌های کمی و کیفی بررسی و در گزارش 6 ماهه عملکرد شورای اجتماعی کشور آورده شود.

وزیر کشور با تشکر از زحمات میرباقری دبیر سابق شورای اجتماعی کشور گفت: رستم‌وندی قائم‌مقام وزیر در امور اجتماعی و دبیر شورای اجتماعی کشور پیگیری امور شورا را به عهده دارد.

در این جلسه همچنین عملکرد دو ماهه فعالیت وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی کشور ارائه شد و گزارش ساماندهی سواحل شمال کشور بخش پایانی مباحث جلسه امروز شورای اجتماعی کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز