خبرگزاری کار ایران

بیم و امیدها درباره یزدانی شدت گرفت/ بلاتکلیفی در وزن 97_ کیلوگرم

با نزدیک شدن به المپیک ریو گمانه زنی‌ها در خصوص اینکه رضا یزدانی می‌تواند به این رقابت‌ها اعزام شود یا نه، هر روز بیشتر می‌شود.

رضا یزدانی کشتی‌گیر وزن 97- کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که چندی است خبر مصدومیتش در رسانه‌ها توسط علاقه‌مندان و کارشناسان ایرانی و خارجی دنبال می‌شود، پس از رفع مصدومیت‌ تمرینات خود را آغاز کرده است. هر روزی که به المپیک ریو نزدیک‌تر می‌شویم گمانه‌زنی‌ها هم بیشتر می‌شود و نگرانی برای از دست دادن این قهرمان ارزشمند افزایش می‌یابد.

در المپیک لندن وقتی رضا یزدانی از ناحیه پا مصدوم شد و نتوانست رقابت‌ها را ادامه دهد همه ایرانیان مدالی را از دست دادند که پیش از مصدومیت مال خود می‌دانستند. آنها از کسب مدال طلا المپیک توسط یزدانی اطمینان داشتند. پس از گذشت چهار سال از المپیک لندن و با نزدیک شدن به المپیک ریو باز هم خبر مصدویت رضا یزدانی باعث نگرانی شده است.

آنطور که رضا یزدانی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفته بود مراحل بهبودی مصدومیتش به خوبی پیش می‌رود و تمرینات خود را برای کسب مدال المپیک آغاز کرده است و با امیدواری زیاد از روزهای المپیک سخن می‌گوید. کادر پزشکی تیم ملی اجازه تمرینات پرفشار را به یزدانی داده است و از دیروز (یک‌شنبه) او روی تشک رفت تا برای المپیک ریو استارت بزند. اکنون ایرانیان تمرینات او را با بیم و امید دنبال کنند .

کادر فنی تیم ملی به نظر بیشتر از سایرین منتظر است تا وضعیت رضا یزدانی مشخص شود. در این وزن نمی‌توان کسی را در حد و اندازه‌های رضا یزدانی دانست ولی در نهایت این کادر فنی تیم ملی است که باید تصمیم بگیرد که چه کسی را برای اعزام به المپیک انتخاب کند.

 

کد خبر : ۳۸۲۷۲۸