خبرگزاری کار ایران

توسط خیر گرمه‌ای انجام شد:

اهدای یک قطعه زمین به ارزش ۶ میلیارد ریال به جمعیت هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۶۸۶

رئیس جمعیت هلال احمر گرمه گفت: یک قطعه زمین به مساحت 300 متر مربع به ارزش 6 میلیارد ریال از سوی وصی مرحوم قاسمعلی علی پو ربرای ساخت درمانگاه شبانه روزی به جمعیت هلال احمر گرمه اهدا شد.

به گزارش ایلنا‎؛ حسن محمودیان با بیان این خبر افزود: در بهمن ماه سال گذشته نیز  2 هزار و 100 متر مربع زمین را علیرضا بداغی؛ خیر شهرستان به ارزش یک میلیارد ریال به جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا کرد.

حسن محمودیان درباره دیگر موقوفات بخش هلال احمر این شهرستان گفت: خیر دیگری نیز 2 واحد فضای فیزیکی مناسب در مرکز شهر به مدت 3 سال به صورت اجاره رایگان در اختیار این جمعیت برای راه اندازی درمانگاه قرارداده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان در این شهرستان گفت: با کمک مجمع خیرین این جمعیت و با مشارکت، کمک و مساعدت کامل خیران برای اجرای این طرح ملی به 242 نیازمند کمک مالی و بسته های غذایی خشک به ارزش 74 میلیون ریال انجام شد .

رئیس جمعیت هلال احمرگرمه درباره مجمع خیرین هلال احمر نیز تصریح کرد: برای شناسایی، هدایت و جذب کمک های مردمی و هماهنگی بیشتر، برای نخستین بار مجمع خیرین هلال احمر در خراسان شمالی در این شهرستان تشکیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز