خبرگزاری کار ایران

فراخوان اعزام به خدمت فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در تیر ماه ۹۵

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۶۱۵

سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیر ماه 1395 هستند، به خدمت فراخواند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره های کاردانی ، کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگه آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ یکم تیر ماه 1395 دریافت داشته اند برابر مفاد این اطلاعیه برای اعزام به خدمت سربازی خود اقدام نمایند.

1- کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان یکم تیر ماه سال 95 است، موظف هستند روز سه شنبه مورخ1/4/1395، در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

2- برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح اعزام تیرماه مشمولان سرباز معلم وزارت آموزش و پرورش سهمیه سال 1395 متوقف و تاریخ اعزام آنها تا آبان ماه 1/8/1395 تمدید گردیده است.

3- اعزام به آموزش مشمولان نخبه ، در تاریخ 1/4/1395 انجام می پذیرد ، لذا این مشمولان می بایست ضمن هماهنگی با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و اطمینان از اعزام به آموزش خود ،برابر برگه های معرفی نامه صادره از سازمان وظیفه عمومی به محل های تعیین شده جهت آموزش مراجعه نمایند که پس از اتمام آموزش ،پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد.

4- اعزام مشمولان هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در تاریخ 15/5/1394 انجام می پذیرد ، لذا این مشمولان می بایست از مراجعه در تاریخ 1/4/1395 خودداری نمایند.

5- آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نگردیده اند و یا درخواست اعزام از طریق نخبگان ، امریه دستگاه های غیرنظامی ، سرباز معلم و ... داشته اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و نسبت به دریافت برگه مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

6- عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می گردد ضمنا تاکید می شود ، کلیه مشمولان اوراق مربوط به اعزام به خدمت شامل (برگ آماده به خدمت ، برگ واکسیناسیون ، برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه ، کارت ملی و ...) در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز