خبرگزاری کار ایران

علیپور: تمام تلاشمان را برای موفقیت در سه جام به کار می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۹۳۲

علیپور گفت: تمرینات را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم تا مثل فصل قبل زیبا بازی کنیم.

علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس در مورد شرایط تمرینات این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: خوشبختانه در شروع فصل جدید آماده‌سازی، تمرینات تیم شاداب و پر نشاط انجام می‌شود و بازیکنان  تمرینات را به صورت جدی پیگیری می‌کنند. البته کم بودن نفرات حاضر در تمرین یک مقدار در کیفیت کار اثرگذار است، اما حتی با همین تعداد هم تمرینات بسیار با انگیزه و جدی برگزار می‌شود.

علیپور در ادامه راجع به تغییر و تحولات پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات و اینکه این تغییرات تا چه حد در بهتر شدن پرسپولیس اثرگذار خواهد بود اظهار داشت: برانکو مربی با سوادی است و با توجه به نقاط ضعف تیم و برنامه‌هایی که مدنظر دارد نفرات جدید را به تیم اضافه کرده است. برانکو با بازیکنانی که جذب کرده است قطعا به دنبال نتایج خوب در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است. ما در این فصل باید در سه جام مختلف و سخت بجنگیم و قطعاً آقای برانکو طبق همین سختی کار پیش روی تیم تغییرات مورد نظرش را در تیم ایجاد کرده است.

مهاجم جوان پرسپولیس همچنین در مورد  کیفیت بازیکنانی که به این تیم اضافه شده‌اند، گفت:‌ به همه بازیکنانی که به پرسپولیس آمده‌اند  خوش‌‌آمد می‌گویم، ‌همه آنها بازیکنان بزرگی هستند که کیفیت بالای آنها ثابت شده است. فقط امیدوارم بازیکنان ملی‌پوش به زودی در تمرینات حاضر شوند تا بتوانیم به خوبی با آنها هماهنگ شویم که انشالله در طول فصل بازی‌های خوبی را انجام بدهیم.

وی در مورد جدایی چند بازیکن فصل پیش پرسپولیس نیز تصریح کرد: همه بازیکنانی که فصل قبل در پرسپولیس بودند زحمت خود را برای این تیم کشیدند اما با تصمیم سرمربی تیم هر کدام بنا به دلایلی از پرسپولیس جدا شدند و من نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم. امیدوارم در ادامه مسیر فوتبالشان موفق باشند و من برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

علیپور در پایان راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر گفت: زود است که بخواهیم از حالا برای قهرمانی صحبت کنیم. تیم‌های دیگر هم در نقل‌وانتقالات خوب عمل کرده‌اند و قطعاً با قدرت در لیگ شرکت می‌کنند. به نظرم فصل سختی را پیش رو داریم و رقبای سرسختی در راه قهرمانی خواهیم داشت. بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا تماشاگران مثل فصل گذشته بازی‌های جذابی را ببینند و امیدوارم با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز