خبرگزاری کار ایران

بازیکنانی جذب شدند که پرسپولیس به آنها نیاز داشت

مسلمان: غیبت بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات باعث عدم هماهنگی می‌شود

هافبک پرسپولیس گفت: غیبت بازیکنان باعث عدم هماهنگی می‌شود و به هر حال این خواسته فدراسیون فوتبال بوده اما غیبت آنها به ضرر پرسپولیس خواهد بود هر چند که امیدوارم هرچه خیر است همان اتفاق بیفتد.

به گزارش ایلنا، محسن مسلمان در مورد حضور پرسپولیسی‌ها در مرکز پزشکی ایفمارک گفت: امروز تست‌های خوبی از سوی بازیکنان انجام شد و این مسئله به ما کمک می‌کند که بعدا مشکلات قلبی برای بازیکنان به وجو نیاید. البته سال‌هال گذشته هم این تست‌ها را پشت سر می‌گذاشتیم اما امسال چند تست جدید اضافه شده و تست‌ها به صورت علمی‌تر انجام می‌شود.

وی در مورد غیبت ملی‌پوشان در تمرینات و تست‌های پرسپولیسی‌ها ادامه داد: ما شرایط خوبی داریم و خوب هم تمرین می‌کنیم اما در این چند روز ملی‌پوشان به ما اضافه نشدند. آن هم در حالیکه بازیکنان ملی‌پوش بازیکنان فیکس ما هستند و طبیعتا باید با سایر بازیکنان هماهنگ باشند. غیبت بازیکنان باعث عدم هماهنگی می‌شود و به هر حال این خواسته فدراسیون فوتبال بوده اما غیبت آنها به ضرر پرسپولیس خواهد بود هر چند که امیدوارم هرچه خیر است همان اتفاق بیفتد. بازیکنان ملی‌‌پوش 10 روز مانده به لیگ به ما اضافه می‌شوند و این مسئله باعث ناهماهنگی خواهد شد.

مسلمان درباره جذب بازیکنان جدید به پرسپولیس هم افزود: من در حدی نیستم که بخواهم درباره یارگیری پرسپولیس حرف بزنم اما قطعا مسئولان باشگاه بازیکنانی را جذب کردند که پرسپولیس به آنها نیاز داشت. قطعا هر کسی به پرسپولیس می‌آید می‌خواهد به این تیم کمک کند و مهم نیست که چه بازیکنی بازی کند. مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس و استقلال سقف قرارداد را کنار گذاشته‌اند و وزیر ورزش به این دو باشگاه اخطار داده، اظهار داشت:‌ فکر نمی‌کنم درباره پرسپولیس اینطور باشد چرا که باشگاه ما سقف قراردادها را رعایت کرده و بازیکن میلیاردی نداریم و شرایط برای همه بازیکنان یکسان است.

 

کد خبر : ۳۸۱۹۱۱