خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان تکاب:

آسفالت راه‌های روستایی از اولویت‌های کاری دولت تدبیر و امید در تکاب است

فرماندار شهرستان تکاب گفت: آسفالت راه‌های روستایی از اولویت‌های کاری دولت تدبیر و امید در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تکاب، ایرج ثقفی بعدازظهر امروز در بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی بخش تخت‌سلیمان از جمله راه روستایی قره‌بلاغ- گنبد و بابانظر و طرح‌های عمرانی روستای نصرت‌آباد مرکز بخش تخت‌سلیمان و طرح هادی روستای احمدآبادعلیا با تشریح فعالیت‌های عمرانی انجام یافته از شتاب گرفتن اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: آسفالت راه‌های روستایی و رسیدگی به وضعیت عمرانی روستاها دور افتاده از اولویت‌های کاری دولت تدبیر و امید در شهرستان تکاب است.

ثقفی افزود: در حال حاضر بیش از ده رشته راه روستایی در شهرستان تکاب در حال آسفالت‌ریزی است که این امر موجب تحول در شهرستان خواهد شد.

فرماندار شهرستان تکاب تصریح کرد: توسعه روستاها و رفع محرومیت از آنها در دولت تدبیر و امید شتاب می‌گیرد.

در این بازدید بخشدار تخت‌سلیمان با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در بخش تخت سلیمان گفت: بیشتر طرح‌های عمرانی این بخش با بهره‌گیری از راهبرد مدیریت بدون پول در حال اجرا است.

صیاد شیرمحمدی افزود: با آسفالت راه‌های روستایی بخش تخت‌سلیمان و اجرای طرح‌های هادی و بهبود وضعیت عمرانی مرکز بخش، تحول چشمگیری در زمینه توسعه گردشگری در مجموعه تخت‌سلیمان رخ خواهد داد.

در حاشیه این بازدیدها فرماندار با اهالی روستای قره‌بلاغ از توابع بخش تخت سلیمان دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

کد خبر : ۳۸۱۵۸۳