خبرگزاری کار ایران

لوزانو:‌ سعی می‌کنیم نمایش خوبی داشته باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من با ۱۲ تیم در دوره‌های مختلف لیگ جهانی حضور داشتم و به همین دلیل آرامش کافی دارم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، رائول لوزانو که نخستین دوره لیگ جهانی را به همراه تیم ملی والیبال ایران تجربه می‌کند، در مورد این رقابت ها گفت: من با 12 تیم در دوره‌های مختلف لیگ جهانی بودم و به همین دلیل آرامش کافی دارم. چهار بار همراه لهستان، چهار بار با اسپانیا و سه بار با آلمان و این بار هم با ایران در این مسابقات حاضر هستم.

وی تصریح کرد: این روش رقابت‌ها برای همه تیم‌ها راحت نیست، به خاطر اینکه دائم با تیم‌های قوی و دارای رنکینگ بالا مبارزه می‌کنیم و این کار ساده‌ای نیست. به خصوص اینکه در بازی‌های هفته نخست در ریو با برزیل، آرژانتین و آمریکا که تیم‌های قوی هستند، بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره طولانی بودن راه و خستگی بازیکنان برای رسیدن به برزیل افزود: فکر می‌کنم با توجه به شکل خوبی که پیدا می‌کنیم و مسیر خوبی که قرار گرفته‌ایم، نباید خیلی به این مسائل توجه کنیم که مسافت طولانی است یا خستگی داریم. ما نهایت تمرکزمان روی این است که مسیر خوب خود را ادامه دهیم و شکل خود را پیدا کنیم. اولویت تیم ایران این است که روی هدف‌مان تمرکز کنیم که خیلی برای آن زحمت کشیده‌ایم و بازی سختی با برزیل خواهیم داشت.

لوزانو درباره بازی مقابل برزیل تاکید کرد: 14 نفری که به برزیل آورده‌ایم، شرایط خوبی دارند. دو بازیکنی که همراه تیم نیامدند (غفور و قائمی) شرایط خوبی نداشتند و تمرکز تیم روی بازی است و سعی می‌کنیم نمایش خوبی از خود نشان دهیم.

 

کد خبر : ۳۸۱۴۵۷