خبرگزاری کار ایران

ولاسکو : دوست نداشتم با ایران در المپیک هم گروه شویم

سرمربی والیبال آرژانتین گفت: فرم این مسابقات با فرم دیگر مسابقات متفاوت است. قبلا جلوی یک رقیب باید دو بازی مستقیم انجام می‌دادیم اما حالا مقابل 3 رقیب متفاوت مانند یک مینی تورنمنت بازی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ولاسکو در مورد رقابت های لیگ جهانی عنوان کرد: برای تیم هایی مثل ایران و آرژانتین که باید در مسیر پیشرفت باشند، بازی مقابل رقبای متفاوت بسیار خوب است چونکه شکل مسابقات بزرگ را دارد که باید از یک دیدار با یک رقیب سراغ بازی دیگر با رقیب و شرایط دیگر رفت.

وی ادامه داد: آرژانتین امسال در لیگ جهانی هیچ بازی را در زمین خود انجام نمی‌دهد ولی خیلی خوشحالم که می‌توانم هفته سوم در ایران باشم و خیلی دوست دارم یک بار دیگر ایران و مردم این کشور را ببینم. من فکر می‌کنم این موضوع نه تنها نشان از پیشرفت تیم ملی ایران است، بلکه حکایت از رشد والیبال ایران دارد.

سرمربی آرژانتین ادامه داد: از کسب سهمیه والیبال ایران خیلی خوشحال شدم. دیدارهای تیم ایران و نتایج آنها را در مسابقات توکیو پیگیر بودم و فکر می‌کنم این رویای والیبال ایران بود که بعد از 52 سال به واقعیت پیوست. اما ترجیح می‌دادم ایران در بازی های المپیک درگروه دیگر قرار می‌گرفت چون دوست نداشتم در یک گروه باشیم و مقابل هم بازی کنیم.

وی تاکید کرد:‌ بازی نزدیک و سختی خواهد بود. فکر می‌کنم دو تیم جزو 6 تیم خوب این مسابقات هستند و فکر می‌کنم باید این دیدار انجام شود تا دید برنده چه تیمی خواهد بود. فکر می‌کنم 6 تیم از مدعیان کسب مدال طلای المپیک هستند و هیچگاه شرایط تیم های قوی این قدر به هم نزدیک نبوده باشد. این نشان میدهد که والیبال بین المللی، پیشرفت خوبی داشته است.

کد خبر : ۳۸۱۴۵۴