خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن وکشاورزی زنجان :

کیفیت قانون نویسی در گذشته مطلوب بخش خصوصی نبوده است

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۴۲۹

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ، بحث اقتصاد را مهمترین موضوع روز در جامعه عنوان کرد وگفت: تمامی قوانین مصوب مجلس فضای اقتصادی کشور را موثر می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی زنجان شامگاه امروز (۲۶خرداد) در جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دهم، صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و تولیدی استان با اشاره به مشارکت همگانی در راستای توسعه اقتصادی، صنعتی، اظهارداشت: کیفیت قانون نویسی در گذشته مطلوب نبوده است. 

جمیلی، با بیان اینکه کار و فعالیت با استفاده از بهره‌مندی از قانون حائزاهمیت است، گفت: انتظار بخش خصوصی نگارش صحیح قوانین برای عدم سوء استفاده در این حوزه است. 

وی، بحث اقتصاد را مهم‌ترین موضوع روز در جامعه عنوان کرد وگفت: تمامی قوانین مصوب مجلس فضای اقتصادی کشور را موثر می‌کند. 

جمیلی، با اشاره به پروژه‌های ناتمام در سطح کشور، اظهارداشت: معضل اصلی دولت و چالش امروز در این زمینه است. 

وی الویت اصلی مجلس را دراین راستا مهم دانست وگفت: بخش خصوصی نیازمند همراهی نمایندگان خواهد بود. 

رئیس اتاق بازگانی زنجان در پایان اهتمام ویژه به بخش خصوص را مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد که راه ومسیر توسعه بخش خصوصی در این دوره تسهیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز