خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خبرداد:

پیگیری و اجرای ۵۳۴طرح اقتصاد مقاومتی در لرستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی استان متشکل از چهار کمیته فرهنگی اجتماعی، عمرانی، اقتصاد و برنامه ریزی در حال پیگیری و اجرای ۵۳۴طرح است.

به گزارش خبرنگارایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: از این تعداد ۲۴ طرح مربوط به کمیته فرهنگی و اجتماعی بوده که اجرای آن‌ها تاکنون قابل قبول بوده و باید پس از این نیز بر اساس برنامه‌های تدوین شده عمل شود. 

وی اظهار کرد: ۹ دستگاه اجرایی در کمیته فرهنگی و اجتماعی طرح‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کنند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: طرح‌های کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد اقتصاد مقاومتی استان بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده در حال اجرا است. 

شاهرخی افزود: همکاری اقشار مختلف در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی امری ضروری است و ایجاد مانع در این مسیر، برخلاف منویات مقام معظم رهبری است. 

وی اقتصاد مقاومیت را از اصلی‌ترین اقدامات در دستور کار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: سهم دستگاههای دولتی در این راستا بسزا و تاثیرگذار است. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: باید شاخص‌های ۲۴ گانه مدنظر رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی در جامعه ترویج شود که به همین منظور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید راهکارهای اجرایی و عملیاتی برای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی ارائه کند. 

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ایجاد پنج شرکت دانش بنیان جهاد دانشگاهی، راه اندازی مرکز درمان ناباروری و افزایش پروازهای عتبات عالیات تا سقف ۲۴ سورتی را از جمله طرح‌های کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد مقاومتی استان است. 

به گفته وی دستگاه‌های متولی باید ابهامات طرح‌های خود را تا شنبه هفته آینده برطرف کنند.

کد خبر : ۳۸۱۴۲۲