خبرگزاری کار ایران

بیرانوند پاسخ دنیامالی را داد

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس با انتشار نامه ای در صفحه اینستاگرامش نسبت به حرف های امروز احمد دنیامالی رئیس مدیره ملوان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، بیرانوند که فوتبال خود را از تیم نفت آغاز کرده در پاسخ به این جمله دنیامالی که نفت طرفداری ندارد که از انتقال ناراحت بشود، چنین نوشته است: در پاسخ به صحبت های شما که گفته اید نفت طرفدار نداره باید بگویم که نفت تهران بالای 10 میلیون طرفدار داره. شما اگر بازی های نفت را دنبال کرده باشید مسلما وقتی که برای بازی های این تیم مثل بازی جام باشگاه های آسیا 30 هزار نفر به ورزشگاه آزادی می آیند پس این جمله، جمله صحیحی نیست ...

از طرفی تیم نفت 30 بازیکن با کیفیت دارد که با از هم پاشیدن این تیم چه کسی جوابگوی این بچه هاست. بنده به شخصه برای تیم ملوان و طرفدارانش احترام قائلم ولی ای کاش بودجه ای که برای خرید نفت گرفته شده صرف ارتقای کیفیت ملوان و کادرفنی این تیم شود که مسلما نتیجه بخش خواهد بود که انشاالله این تیم نه تنها سقوط نکند که مثل تیم خونه به خونه که واقعا برای ورود به لیگ تلاش می کند، با تلاش و صرف هزینه انشااله که نه تنها به لیگ برتر برسد که حتی مدعی قهرمانی شود.

01119885

 

کد خبر : ۳۸۱۴۰۵