خبرگزاری کار ایران

فرماندار شاهین‌دژ خبر داد:

برخورد قاطع و سخت‎گیرانه با سودجویان و سوداگران شاهین‌دژ

فرماندار شهرستان شاهین دژ گفت: با سوداگران مرگ و سودجویانی که با بی‎توجهی به عواقب کار خود اقدام به توزیع گسترده این مواد افیونی در سطح جامعه می‎کنند سخت‎گیرانه و قاطع برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شاهین‌دژ، حسین عباسی در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر که بعدازظهر امروز  در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: 6 ماه گذشته میزان کشفیات انواع مواد مخدر  نسبت به مشابه سال قبل از رشد برخوردار بوده و تمام دستگیرشدگان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

فرماندار شهرستان شاهین دژ به معضلات اجتماعی و آثار سوء مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با حربه مواد مخدر جوانان این مرز و بوم را مورد هدف قرار داده‌اند باید با هوشیاری و همدلی درباره مقابله با این هجمه‌ها برنامه‌ریزی و مقابله کنیم.

نماینده‌عالی دولت تدبیر وامید در شهرستان شاهین‌دژ اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر را مردمی کردن و اجتماعی کردن مبارزه و کاهش آسیب‌ها در این زمینه اعلام کرد.

عباسی بر لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش‌همگانی با هدف حساس‌سازی آحاد جامعه درباره عوارض و اثرات سوء مواد مخدر تاکید کرد.

وی در ادامه این جلسه بر برخورد شدید و قانونی با سودجویان و سوداگران این ماده خانمان‌سوز تاکید کرد و بر برنامه‌ریزی در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها و برپایی نمایشگاه دایمی برای بازدید مردم و آشنایی آنان با خطرات مواد مخدر و برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای افرادی که موفق به ترک اعتیاد شده‌اند، تاکید کردند.

در ادامه این جلسه هر کدام از دستگاه‌های عضو کمیسیون گزارشی از اقدامات وعملکرد خود در این حوزه را تشریح کردند.

کد خبر : ۳۸۱۳۵۰