خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای صومعه‌سرا خبر داد

نصب 30 فقره انشعاب آب جدید در صومعه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۳۳۹

مدیر امور آبفای صومعه‌سرا با بیان اینکه برای ارتقای سطح کیفی آب 250 مورد کلرسنجی انجام شد، خاطرنشان کرد: 30 فقره انشعاب آب جدید در صومعه‌سرا نصب شده است.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، علی‌روح‌الامین ظهر امروز در جریان بازدید از شبکه‌های آب این شهرستان با بیان اینکه 20 فقره شکستگی انشعاب آب در صومعه‌سرا برطرف شد، بیان کرد: رفع پنج فقره شکستگی شبکه آب از دیگر اقدام‌ها است.

روح‌الامین برطرف شدن شکستگی شبکه‌های آب را برای جلوگیری از هدر رفت آب عنوان کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری صومعه‌سرا برخورداری شهروندان از آب شرب بهداشتی و سالم را از برنامه‌های مهم آبفای صومعه‌سرا در ماه پرخیر و برکت رمضان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برای ارتقای سطح کیفی آب 250 مورد کلرسنجی انجام شد، خاطرنشان کرد: 30 فقره انشعاب آب جدید در صومعه‌سرا نصب شده است.

روح‌الامین آب شرب صومعه‌سرا را 395 میلیون و 364 متر مکعب بیان کرد و افزود: 200 متر شبکه توزیع آب نیز مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت.

روح‌الامین اذعان داشت: برای برخورداری از آب شرب سالم، 199 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهرهای صومعه‌سرا، تولم‌شهر و گوراب‌زرمیخ شست‌وشو داده شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری صومعه‌سرا شست‌وشوی مخازن و برج هوادهی صومعه‌سرا را از دیگر اقدام‌های آبفای این شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز