خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶

اولین تمرین تیم ملی والیبال در برزیل برگزار شد

تیم ملی والیبال ایران عصر روز سه شنبه به وقت برزیل نخستین تمرین خود را در محل برگزاری مسابقات تجربه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران پس از پشت سر گذاشتن سفری طولانی و 29 ساعته دوشنبه شب به وقت برزیل به ریو رسید تا خود را برای نخستین هفته لیگ جهانی 2016 آماده کند.

شاگردان رائول لوزانو صبح روز سه شنبه اولین جلسه تمرینی خود را با وزنه پیگیری کردند و عصر سه شنبه شب از ساعت 8 به وقت محلی اولین تمرین توپی خود را در محل برگزاری مسابقات پشت سر گذاشتند. ملی پوشان بعد از پشت سر گذاشتن مسافت نه چندان طولانی هتل تا محل تمرین، شاهد آماده سازی این سالن برای المپیک ریو بودند که اطراف سالن و فضای شهر مملو از کارگران و تجهیزات بود.

ورزشگاه تازه تاسیس برزیلی‌ها که بازی‌های المپیک هم در آن برگزار خواهد شد میزبان اولین تمرین تیم ملی ایران بود که قبل از حضور شاگردان لوزانو در این محل، مسئولان برگزاری مسابقات مشغول آزمایش شرایط بازی بودند.

ملی‌پوشان ضمن تماشای بازی دو تیم نمایشی که برای آزمایش شرایط مسابقه را مهیا کرده بودند، کنار زمین خود را گرم کردند تا از ساعت 8 تمرین شکل جدی به خود بگیرد. مثل همیشه تمرین با صحبت‌های لوزانو آغاز شد و بازیکنان با دویدن و حرکات کششی کار خود را آغاز کردند. توپ زدن دو به دو و زدن اسپک نرم از سایر نقاط زمین از تمرینات لوزانو برای شروع کار بود. پس از آن بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند تا ضمن مرور تاکتیک ها، آخرین توصیه‌های لوزانو را هم بشنوند.

با اینکه تیم سفر طولانی را پشت سر گذاشته بود اما اولین تمرین بسیار شاداب و سنگین برگزار شد تا بازیکنان به آماده ترین شرایط برای دیدار مقابل برزیل برسند. نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2016 از ساعت 21 و 40 دقیقه پنجشنبه هفته جاری مقابل برزیل میزبان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۸۱۳۲۷