خبرگزاری کار ایران

خوشحالم عملکرد بد من باعث عدم نتیجه‌گیری تیم ایران نشد

کریمی: به خاطر تمرین زدگی اصلا هیچ میلی به کشتی گرفتن نداشتم

کریمی: در مدت زیادی که در اردوهای متوالی تیم ملی بودم دچار خستگی روحی و روانی شدم و به خاطر تمرین زدگی اصلا هیچ میلی به کشتی گرفتن نداشتم.

به گزارش ایلنا، علیرضا کریمی درباره علت عملکرد ضعیفش در جام‌جهانی کشتی آزاد گفت: به دلیل اینکه در تمرینات تحت فشار زیادی قرار داشتم، از نظر روحی خسته بودم و به همین علت میلی برای کشتی گرفتن نداشتم و نتوانستم عملکرد مناسبی را به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: در مدت زیادی که در اردوهای متوالی تیم ملی بودم دچار خستگی روحی و روانی شدم و به خاطر تمرین زدگی اصلا هیچ میلی به کشتی گرفتن نداشتم. خادم هم متوجه این موضوع شد و قرار شد چند روزی استراحت کنم و پرقدرت و با شرایط روحی و روانی خوب بار دیگر تمریناتم را برای حضور موفق در المپیک از سر بگیرم. می‌دانم بد کشتی گرفتم و به هیچ وجه از کشتی‌هایم راضی نیستم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: سطح جام جهانی بالا بود و تیم‌ها نیز به خوبی راهی مسابقات شده بودند، اما خوشحالم عملکرد بد من باعث عدم نتیجه‌گیری تیم ایران نشد و بازهم قهرمان شدیم. قول می‌دهم با کمی استراحت و بازیابی روحی و روانی بار دیگر تمریناتم را پرقدرت آغاز کنم.

 

کد خبر : ۳۸۱۰۸۴