خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری خبر داد

ستاد هماهنگی اقتصادی در تنظیم سیاست‌های اقتصادی شهرداری ساری شکل گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۰۶۱

شهرداری مرکز مازندران همان‌گونه که در سال حماسه اقتصادی با چند برابر کردن بودجه خود یک حماسه خلق کرد امسال هم باید جهت اجرای اقتصاد مقاومتی گام‌های بلندی بردارد.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری گفت: کارگروه تخصصی هماهنگی امور اقتصادی با حضور برخی معاونان، مشاوران شهرداران مناطق و مدیران واحدها تشکیل شد.

وی اظهار کرد: پس از آن که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 95 را تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری کردند، شهرداری ساری مانند سال‌های اخیر باید با تمام توان بکوشد تا عناوینی که از سوی رهبر معظم معظم برای هر سال برمی‌گزینند محقق شود.

شهردار ساری بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: شهرداری مرکز مازندران همان‌گونه که در سال حماسه اقتصادی با چند برابر کردن بودجه خود یک حماسه خلق کرد امسال هم باید جهت اجرای اقتصاد مقاومتی گام‌های بلندی بردارد.

عبوری گفت: با توجه به جایگاه مهم ستاد هماهنگی اقتصادی در تنظیم سیاست‌های اقتصادی و رویکرد شهرداری برای دست‌یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری تشکیل کارگروهی با عضویت کارشناسان ضروری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز