خبرگزاری کار ایران

پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

دستگیری سوداگران حشیش در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۵۷۵

پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان بیان کرد: ماموران طی یک مرحله عملیات در بازرسی از خانه ای در شهرستان املش 32 کیلو و 500 گرم حشیش کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، احدالله احدی عصر امروز در شورای انتظامی گیلان بیان کرد: در پی بررسی اخبار کسب شده مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر از استان البرز و توزیع در گیلان، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با استفاده از شگردهای پلیسی از تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان توسط یک نفر قاچاقچی 30 ساله گیلانی مطلع و پس از یک مرحله عملیات با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان املش، او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچی گیلانی اقدام به انتقال مواد کشف شده به خانه ای در شهرستان املش کرده بود، افزود: ماموران طی یک مرحله عملیات در بازرسی از خانه متهم، 32 کیلو و 500 گرم حشیش کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل آن به مراجع قضایی خبر داد و بر مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس برای انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و از مردم خواست اخبار و گزارش های خود در خصوص فعالیت سوداگران مرگ را با شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز