خبرگزاری کار ایران

فرهنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون ولایت هنوز به جمع‌بندی نرسیده است

نماینده مردم تبریز در مجلس دهم گفت: چندین جلسه با حضور افراد مختلف برگزار شده که من در بعضی از این جلسه‌ها حضور داشتم اما این فراکسیون هنوز به جمع‌بندی مشخصی نرسیده است.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حضور در جلسه‌های فراکسیون ولایت، اعلام کرد: در روزهای گذشته، بحث‌های زیادی داخل فراکسیون مطرح شده که برای ارائه تحلیل درباره عملکرد این فراکسیون همچنان منتظر باشیم.

او با بیان این‌که دستیابی به جمع‌بندی مشترک نیازمند برگزاری جلسه‌های بیشتر و گفت‌وگوهای عمیق‌تر است، یادآور شد: چندین جلسه با حضور افراد مختلف برگزار شده که در بعضی از این جلسه‌ها حضور داشتم اما این فراکسیون هنوز به جمع‌بندی مشخصی نرسیده‌است.

او در واکنش به تلاش گروهی از نمایندگان برای خروج از فراکسیون ولایت و تشکیل فراکسیون مستقلان، اظهار کرد: صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شده است، اما بحث بر سر خروج از فراکسیون ولایت نیست؛ بلکه این نمایندگان قصد دارند ترکیب متفاوتی به‌وجود بیاورند.

فرهنگی در پایان با بیان این‌که برای اظهارنظر قطعی در این خصوص زود است، تصریح کرد: فراکسیون ولایت، بیشتر از یک فراکسیون نیست؛ منتها باید ببینیم که زیرمجموعه این فراکسیون چگونه فعالیت خواهد کرد و چه گرایشی را دنبال می‌کند.

کد خبر : ۳۸۰۵۴۷