خبرگزاری کار ایران

«کشیک قلب» به شب‌های قدر می‌رسد

با پایان یافتن تصویر برداری «کشیک قلب»، موسیقی تیتراژ پایانی پروژه را آرمان موسی پور آهنگسازی می‌کند.

به گزارش ایلنا، با پایان یافتن تصویربرداری مجموعه تلویزیونی مناسبتی کشیک قلب، 90 درصد از مراحل تدوین آن نیز توسط حسین غضنفری به اتمام رسیده و صداگذاری آن هم توسط آرش اسحاقی انجام می‌شود.

علی پورکیانی که تهیه‌کنندگی این مینی سریال را به عهده دارد، گفت: پس از مذاکرات و توافقات انجام شده مهدی زارع  موسیقی متن این مجموعه را می‌نوازد؛ این سریال برای پخش از شبکه یک سیما آماهد می‌شود.

پیش‌تولید این مینی سریال از چندی پیش آغاز شد و به تازگی تصویربرداری آن در تهران به پایان رسیده است. تدوین این مینی سریال به‌صورت همزمان توسط حسین غضنفری و همچنین صداگذاری توسط آرش اسحاقی انجام می‌شود.

حسین مهکام که پیش از این نگارش فیلمنامه‌های سینمایی بیست، هیچ، برف، نقش لیلی، چهارشنبه 19 اردیبهشت و پدر آن دیگری را برعهده داشته است سال گذشته فیلم سینمایی آزادی مشروط را روانه اکران کرد.

علی پورکیانی نیز تاکنون تهیه‌کنندگی سریال بیداری و فیلم های تلویزیونی همه افتادگان، سپیده، در جستجوی خواستگار، لارستان-6:30 دقیقه بامداد را برعهده داشته است.

در خلاصه داستان  این مینی سریال مناسبتی آمده است که یک پزشک جوان در بیمارستان و در شب 19 ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب مواجه می‌شود.

بازیگرانی که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند؛ عبارتند از: محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی، و با حضور آتیلا پسیانی، کاظم هژیر آزاد و بهاره رهنما.

سایر عوامل این مینی سریال: نویسنده و کارگردان: حسین مهکام، تهیه‌کننده: علی پورکیانی، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، برنامه‌ریز: سیدجواد حسینی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، منشی صحنه: الهام اخوان، عکاس: مهدی دلخواسته.

این مجموعه 6 قسمتی که قرار است در شب‌های قدر از شبکه یک سیما روی آنتن برود؛ توسط گروه فیلم و سریال شبکه یک در مرکز امور نمایشی سیما در دست تولید قرار دارد.

کد خبر : ۳۸۰۴۲۶