خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بیمه آسیا:

پدافند غیر عامل؛ حفظ و صیانت از سایت‌ها و امکانات الکترونیکی صنعت بیمه

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۴۰۵

دومین نشست مسئولین پدافند غیرعامل بانک‌ها، بیمه‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا، نماینده وزیر و مسئول کمیته پدافند غیرعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشورهفته گذشته در سالن اجتماعات دفتر مدیریت عامل بیمه آسیا برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی بیمه آسیا ، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست ضمن ابراز خشنودی از تشکیل کمیته پدافند غیرعامل، این حوزه را بخشی از الزامات ضروری کشور اعلام کرد  که به خوبی به اجرا درآمده است.

مدیرعامل بیمه آسیا از جمله وظایف مهم و کلیدی این حوزه را حفظ و صیانت از سایت‌ها و امکانات الکترونیکی صنعت بیمه و اقتصاد کشور دانست و افزود: یقیناً دشمنان کشور و انقلاب، ضربه زدن به بخش‌های اقتصادی و مهم از طریق فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده و این موضوع ضرورت تقویت‌بخش پدافند غیرعامل کشور را می‌طلبد.

نایب رئیس هیأت‌مدیره بیمه آسیا با تاکید بر لزوم کاهش تهدیدات و خسارات، بیان داشت: می‌بایست رویکرد پدافند غیرعامل در حوزه‌های سیاسی، دفاعی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و ... به صورت بنیادین در کشور اجرایی شود.

صالحی، نماینده وزیر و مسئول کمیته پدافند غیرعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به اولویت‌های سال جاری مرتبط با پدافند غیرعامل از جمله آموزش، اقدامات پیشگیرانه، مقابله با تهدیدات و ... پرداخت و سردار ساسانی، معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور در سخنانی ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل در کشور را برشمرد و موضوعات مورد نظر خود را در دو بخش مبانی پدافند غیرعامل در حوزه اقتصاد و مسئولیت سازمان‌ها و افراد در برابر اقدامات و برنامه‌های دشمن بیان کرد.

در ادامه حمید رمضانی مدیر بازرسی و انتظامات ومسئول کمیته پدافند غیرعامل بیمه‌آسیا گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در این رابطه در بیمه‌آسیا ارائه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز