خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیسیون ملی یونسکو در ایران؛

فراخوان جوایز بین‌المللی سوادآموزی در سال 2016 اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۳۲۷

سازمان یونسکو از سال 1967 هر سال برنامه جوایز بین‌المللی سوادآموزی را برگزار کرده و هدف اصلی از اعطای این جوایز در جهان، تقدیر از فعالیت‌های شاخص و برجسته‌ای است که در زمینه سوادآموزی توسط افراد و سازمان‌های دولتی و غیردولتی کشورهای عضو انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، این جایزه‌ها که شامل جایزه سوادآموزی کینگ سجونگ  و جایزه کنفوسیوس برای سوادآموزی هستند، هرسال به یک موضوع اختصاص یافته‌اند و موضوع این جوایز برای سال 2016، «نوآوری در سوادآموزی» اعلام شده است.

محور اصلی فعالیت‌ها برای احراز این جوایز شامل جایزه کینگ سجونگ جهت سوادآموزی در محیط‌های چندزبانه، جایزه کنفسیوس برای بزرگسالان مناطق روستایی و جوانان بازمانده از تحصیل، به ویژه زنان و دختران می باشد.

طرح‌های واجد شرایط شرکت در این برنامه باید باعث ارتقای سوادآموزی شوند، حداقل به مدت سه سال کار نوآورانه‌ای در زمینه سوادآموزی انجام داده باشند و طی مدت پنج سال گذشته در برنامه جوایز سوادآموزی برنده نشده باشند.

معیارهایی که برای سنجش توانمندی طرح‌ها در نظر گرفته می‌شود؛ شامل ارتباط و انسجام موضوعی، کیفیت آموزش و یادگیری، اثربخشی ، نوآور بودن و پایداری طرح است.

مدارک مورد نیاز جهت شرکت در این برنامه شامل فرم تقاضای تکمیل شده ، خلاصه‌ای از پیشینه و دستاوردهای طرح و توضیحی در خصوص میزان کمک طرح به اهداف جایزه می‌باشد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان و واجدین شرایط شرکت در این فراخوان ، می توانند همراه با فرم معرفی تکمیل شده و سایر مدارک لازم حداکثر تا تاریخ 25 تیرماه 1395، به کمیسیون ملی یونسکو در ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز