خبرگزاری کار ایران

آغاز بکار جشنواره و نمایشگاه بزرگ صنعت بسته بندی کشور

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۷۵۵

دومین نمایشگاه و جشنواره بزرگ صنعت بسته‌بندی کشور فردا گشایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا؛ جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی:دومین نمایشگاه و جشنواره بزرگ صنعت بسته بندی کشور تحت عنوان جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی، با حضور صدها شرکت داخلی و همچنین مشارکت وزارتخانه ها و سازمان های دولتی از فردا تا 13 خرداد ماه برگزار می شود.

دومین جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی در 10 بخش: حمل و نقل، صنعتی، مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، نوشیدنی ها،الکترونیک(بسته بندی تمام وسایل الکترونیکی)،وسایل تجملاتی و تزئینی،دارویی و پزشکی و توزیع و فروش و در قالب چهار حوزه شامل: همایش، مسابقه طراحی بسته بندی، نمایشگاه تخصصی و کارگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

در دومین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی شرکت کنندگان از 31 استان کشور حضور خواهند داشت.

 این نمایشگاه و همایش ملی با رویکرد توسعه اشتغال پایدار و با مشارکت سازمان های بین المللی در صنعت بسته بندی و برنامه ریزی برای در توسعه صنعت بسته بندی کشور برگزار می شود.

دانش افزایی و تعامل با سازمان های جهانی بسته بندی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی اعلام شده است.

دبیر دومین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی خاطر نشان کرد:شرکتهای علاقمند به حضور در این نمایشگاه می توانند از تسهیلات ویژه ای که صندوق کارآفرینی امید جهت تامین بخشی از هزینه های حضور در نمایشگاه برای حمایت از فعالان صنعت بسته بندی در نظر گرفته است، بهره مند شوند.

آقای فخر افزود:لحاظ کردن جایگاه اقتصادمقاومتی،توسعه اشتغال پایدار،توسعه و ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی در صنعت بسته بندی،دانش‌بنیان نمودن شیوه‌ی بسته بندی ،نشان‌سازی تجاری و تقویت حضور در بازارهای منطقه و جهان، افزایش نرخ رشد ارزش‌افزوده‌ی محصولات،توسعه کارآفرینی با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و برقراری ارتباط مناسب در زنجیره تأمین، برخی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: با توجه به اینکه ایران امسال به عضویت سازمان جهانی بسته بندی (WPO) و اتحادیه بسته بندی آسیا (APF)درآمد، دومین جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود و این جشنواره موجب نمایش توانمندی ها و برقراری ارتباطات سازنده در سطح بین المللی و ملی جهت توسعه صنعت بسته بندی کشورمان خواهد شد.

دومین نمایشگاه و جشنواره بزرگ صنعت بسته بندی کشور از فردا تا 13 خرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز