خبرگزاری کار ایران

اظهارات توهین‌آمیز بازیکن عراقی درباره فوتبال ایران

علاء عبدالزهراء که سابقه بازی در ایران را دارد در پیامی به انتقاد از تیم‌های ایرانی پرداخت و تاکید کرد که اگر میلیاردها پول به او بدهند بار دیگر بازی در لیگ ایران را انتخاب نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت الممیز، علاء عبدالزهراء از بازیکنان عراقی است که حضور در لیگ ایران را تجربه کرده است و دو فصل در تیم تراکتورسازی تبریز به میدان رفت، اما نتوانست با این تیم عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

به نظر می رسد که این بازیکن عراقی از حضور در ایران بسیار پیشمان است. او با منتشر کردن یک ویدئو در اینترنت از بازیکنان عراقی خواست که به هیچ وجه حضور در لیگ ایران را تجربه نکنند و خود او هم تاکید کرد که اگر بالاترین رقم ها را به او پیشنهاد دهند هیچ گاه حاضر نخواهد شد که در لیگ ایران به میدان رود.

این بازیکن عراقی که اکنون عضو تیم باشگاه پلیس عراق است، در پیامی که منتشر کرد، مدعی شد که تیم‌های ایرانی به دنبال تخریب بازیکنان عرب و به ویژه عراقی ها هستند و ایرانی ها با مردم عراق مشکل دارند و به همین خاطر اگر میلیاردها تومان پول به او بدهند بار دیگر بازی در ایران را انتخاب نخواهد کرد.

فدراسیون فوتبال ایران قبل دیدار ایران برابر عراق در جام ملت های آسیا 2015 با نامه‌ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت از دوپینگی بودن علاء عبدالزهراء سخن به میان آورد و همین باعث شده است تا این بازیکن عراقی اینگونه از فوتبال ایران کینه به دل بگیرد و چنین سخنان غیر منطقی و کینه آمیزی را بر زبان آورد.

 

کد خبر : ۳۷۹۵۴۷