خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای امور ایرانیان خارج از کشور البرز:

بانک اطلاعاتی البرزی‌های مقیم خارج از کشور ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۰۳۹

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه ای و دبیر شورای امور ایرانیان خارج از کشور استان البرز از تهیه بانک اطلاعاتی البرزی های مقیم خارج از کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، عبادالله کامکار در دومین شورای هماهنگی روابط خارجی و امور ایرانیان خارج از کشور گفت: ایجاد بانک‌اطلاعات جامعی از البرزی‌های  مقیم خارج از کشور می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه روابط باشد.

وی در ادامه افزود: این ارتباط و تعامل می‌تواند در حوزه‌های مختلفی از جمله جلب سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور، مبادله‌ استاد و دانشجو، کارآفرینی و ایده‌پردازی باشد و میزان این ارتباط به تلاش و تعامل استان بستگی دارد.

کامکار خاطرنشان کرد: این شورا به ایرانیان مقیم خارج از کشور به ویژه البرزی‌های خارج از کشور، به عنوان ظرفیت‌های ارزشمندی توجه دارد که این ظرفیت‌ها می‌تواند در گستره‌های مختلفی اعم از مالی، معنوی، علمی، تجاری، فرهنگی، اجرایی و کارآفرینی مورد استفاده قرار گیرد.

دبیر شورای امور ایرانیان خارج از کشور استان‌البرز با بیان اینکه وظیفه‌ این شورا، ارائه راهکارهایی برای جلب مشارکت‌ها است، گفت: نخستین گام در این‌باره شناسایی ظرفیت‌ها است.

کامکار با تاکید بر اینکه تهیه این بانک اطلاعاتی به طور قطع کار آسانی نیست، افزود: برای جمع‌آوری مشخصات البرزی‌های مقیم خارج از کشور می‌توان از طریق فرمی که روی سایت استانداری البرز قرار می‌گیرد پیگیری‌های لازم را انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز