خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار بر نقش صدا‌وسیما در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۹۳۲

استاندار تهران گفت: فرهنگ‌سازی در صدا و سیما می‌تواند؛ الگوی مصرف صحیح انرژی را ارایه داده و شاهد تحقق شاخص مهمی در اقتصاد مقاومتی باشیم.

به گزاش ایلنا، سیدحسین هاشمی در نشست اقتصاد مقاومتی استان که به منظور برنامه‌ریزی دستگاه ها برای ارایه طرح های اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شد گفت:کمیته نظارتی اجرای اقتصاد مقاومتی در استان تهران کار خود را در بررسی طرح های دستگاه ها آغاز کرده است و از دستگاه هایی که به سرعت طرح های خود را ارایه می دهند تشکر می کنیم.

هاشمی مدیریت انرژی برق و مصرف آب را از جمله شاخص های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در استان تهران برشمرد و تصریح کرد: وزارت نیرو با همکاری شرکت برق و ابفای استان و شهر تهران نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند.

وی افزود: دستگاه هایی همچون آبفا و شرکت برق لازم است سیاست های خود را در جهت کاهش میزان تلفات مصرف مشخص کنند.

وی گفت: تا امروز برنامه های خوبی از سوی دستگاه ها در بخش اقتصاد مقاومتی ارایه شده است.

به گفته استاندار تهران تا پایان سال قرار است حدود ۲ درصد از میزان تلفات انرژی در استان تهران و نیم درصد در شهر تهران کاهش یابد.

هاشمی نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما را در کنترل و مدیریت مصرف انرژی مهم دانست و عنوان کرد: فرهنگ سازی در صدا و سیما می تواند الگوی مصرف صحیح انرژی را ارایه داده و شاهد تحقق شاخص مهمی در اقتصاد مقاومتی باشیم.

استاندار تهران ایجاد زمینه تشویق برای شهروندانی که در مصرف انرژی مدیریت دارند، مهم و در دستور کار دانست.

هاشمی گفت: کمیته نظارت ویژه ای متشکل از  دو نماینده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دو نفر از معاونان استانداری و رییس سازمان اقتصاد و دارای تهران برای بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی دستگاه های استان تشکیل شده است.

استاندار تهران گفت: ۸۹۱  واحد تولیدی و  ۱۶۰ طرح نیمه تمام در طرح های ارایه شده پیش بینی شده است.

گفتنی است، در نشست امروز اقتصاد   مقاومتی در استانداری تهران،مدیران شرکت برق،آبفا و آبفای روستایی به ارایه گزارش و طرح هایی در مورد نحوه مدیریت انرژی و کاهش مصرف در استان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز