خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

به دنبال جانشین مناسب برای غفور هستیم/ در تیم B بازیکنان با کیفیتی حضور دارند

محمدی راد می‌گوید: بازیکنانی از تیم ملی B به تیم ملی A اضافه خواهند شد.

رحمان محمدی‌راد، مربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی، که خود را برای مسابقات لیگ جهانی آماده خواهد کرد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: پس از اینکه تیم ملی از مسابقات انتخابی المپیک به کشور بازگشت، چند روزی برای استراحت و ریکاوری در نظر گرفته شد. تمرینات از 22 خرداد از سر گرفته خواهد شد تا بازیکنان برای بازی‌های لیگ جهانی به آمادگی لازم برسند. در این دور از تمرینات ما تغییراتی را در ترکیب تیم ملی خواهیم داشت.

او در خصوص تغییرات تیم ملی ادامه ‌می‌دهد: با توجه به مصدومیت امیر غفور در مسابقات انتخابی المپیک، او را برای مسابقات لیگ جهانی در اختیار نخواهیم داشت و کادر فنی در تلاش است تا بازیکن مناسبی را برای جانشینی او انتخاب کند. در چند پست دیگر هم قرار است اصلاحاتی صورت گیرد و بازیکنانی از تیم ملی B به تیم ملی A اضافه شوند. این بازیکنان توسط سیچلو به لوزانو معرفی خواهند شد و با مشورت کادر فنی تصمیمات لازم گرفته خواهد شد. گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص وجود دارد ولی هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

مربی تیم ملی والیبال در خصوص بازی‌های تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی خاطرنشان می‌کند: این مسابقات برای تیم‌هایی که توانسته‌اند جواز حضور در المپیک را کسب کنند بسیار مهم خواهد بود. زیرا مربیان می‌خواهند برای حضور قدرتمند در المپیک بهترین بازیکنان را با خود به برزیل ببرند. تیم ملی ایران هم در این مسابقات می‌خواهد از بازیکنان با کیفیتی که از نظر فنی سطح بالایی دارند استفاده کند، تا این بازیکنان بتوانند تجربه کافی را برای شرکت در مسابقات آینده کسب کنند.

محمدی‌راد با اشاره به وضعیت تیم ملی B ایران که قرار است بازیکنانی از این تیم به تیم A اضافه شوند می‌گوید: در تیم B بازیکنان با کیفیتی حضور دارند که از نظر فنی در حد و اندازه‌های استانداردهای جهانی بازی می‌کنند و پتانسیل خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شوند. در چند پست بازیکنانی هستند که نزدیک به بازیکنان اصلی ما بازی می‌کنند و در آینده هم می‌توانیم به این بازیکنان اعتماد کنیم.

 

کد خبر : ۳۷۸۹۰۵