خبرگزاری کار ایران

اختلاف 500 میلیونی یحیی و هیات‌ مدیره ذوب‌آهن

بزرگترین اختلاف میان یحیی گل‌محمدی و اعضای هیات‌ مدیره باشگاه ذوب‌آهن بر سر مسائل مالی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از شایعاتی که در مورد اختلافات یحیی گل‌محمدی با بعضی از اعضای هیات‌مدیره شنیده می‌شد آذری وعده داده بود تا در جلسه سه شنبه سرمربی ذوب‌آهن همه چیز مشخص شود. در این جلسه قرار بر حل اختلافات و به توافق رسیدن طرفین بود.

بعد از پایان جلسه اما هیچ خبری از آن به بیرون درز نکرد. مدیران تیم واکنشی به جلسه نداشتند و یحیی‌گل‌محمدی هم از دسترس خارج شد. از اصفهان اما خبر می‌رسد که جلسه نه تنها موفقیت‌آمیز نبوده بلکه به جای حل شدن اختلافات، مشکلات بیشتر هم شده است.

از جزئیات جلسه خبری به بیرون درز پیدا نکرده اما این‌طور که نزدیکان باشگاه می‌گویند بزرگترین اختلاف بر سر مسائل مالی بوده است. یحیی گل‌محمدی فصل گذشته با قراردادی بالاتر از یک میلیارد یکی از گرانترین مربیان لیگ برتر بود. این مربی برای امسال هم خواستار این بود که حدود 300 میلیون تومان به مبلغ قراردادش اضافه شود. پیشنهادی که نه تنها با مخالفت اعضای هیات‌مدیره مواجه شد که آنها عنوان کردند با توجه به درخواست کارخانه قرار است سقف قراردادها به یک میلیارد تومان برسد و به همین دلیل از دستمزد این مربی باید کاسته شود و از همین رو هیات مدیره باشگاه پیشنهاد 800 میلیونی برای تمدید قرارداد سرمربی این تیم مطرح می‌کند.

این مساله مهم‌ترین اختلاف سرمربی ذوب‌آهن با هیات‌مدیره بود که باعث شده فعلا این مذاکرات به بن‌بست برسد.

اگرچه بعد از حدود 24 ساعت از گذشت جلسه، سایت باشگاه ذوب‌آهن در نهایت خبری از این نشست منتشر کرد و نوشت که برخلاف شایعات هیچ مشکلی میان آنها و یحیی گل‌محمدی بوجود نیامده و نتیجه جلسه و وضعیت کادرفنی به زودی اعلام خواهد شد!

 

کد خبر : ۳۷۸۸۸۸