خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح جامع نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی به صورت سیستمی

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۸۱۲

رئیس سازمان مدارس غیردولتی مشارکت های مردمی و خانواده از اجرای طرح جامع نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی به صورت سیستمی با همکاری مرکز نیروی انسانی به صورت نرم افزاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرضیه گرد درخصوص نحوه نظارت و رسیدگی به شکایات مردم نسبت به میزان اخذ شهریه در مدارس غیردولتی و چگونگی سازوکار نظارت و بازرسی از مدارس، گفت: از آنجا که انجام نظارت های فرآیندی هدایت محور ازمهمترین اهداف و اثربخش ترین فعالیت  ها در نظام آموزشی می باشد ؛ لذا این سازمان با اتخاذ دو سیاست  راهبردی و عملیاتی برنامه نظارتی از عملکرد مجموعه تحت پوشش خود را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در سیاست راهبردی که حول محور سیاستگذاری  ودر برنامه زمانی  میان مدت و بلند مدت  برنامه ریزی می شود  با تشکیل گارگروه تخصصی متشکل از اساتید صاحبنظر در حوزه ارزیابی و بهره گیری از تجارب ارزشمند متخصصان «طرح جامع نظارت» باهمکاری نیروی انسانی و فناوری بصورت نرم افزاری تهیه و  تدوین  گردیده که  به محض نهایی شدن آن برای اجرا به استانها ابلاغ می شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی مشارکت های مردمی و خانواده اضافه کرد: با عنایت به نقش  و وظایف  عملیاتی و اجرایی ادارات مشارکت ها در استان ها و مناطق موظفند ؛ براساس مفاد دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی از سوی ستاد؛ ضمن پایش و بررسی های فرآیندی از عملکرد مدارس و مناطق تابعه نتایج ارزیابی خود را  به این سازمان ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد:کمیته نظارت مناطق متشکل از همکاران  مشارکت های مردمی ، ارزیابی عملکرد ، حراست و رؤسای شوراهای هماهنگی مؤسسان کار نظارت وپی گیری شکواییه مردم خصوصاً درمورد اضافی دریافتی شهریه ولزوم استرداد آن را عهده دار می‌باشند.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز