خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

سند فرهنگی راهیان نور تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۸۰۸

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور از تدوین سند فرهنگی راهیان نور خبرداد و گفت: ماموریت اصلی قرارگاه فرهنگی راهیان نور در حوزه سیاست‌گذاری فرهنگی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اردویی راهیان نور و گردشکری بسیج، سردارنادر ادیبی در رابطه با اهداف و ماموریت‌های قرارگاه فرهنگی راهیان نور گفت: ماموریت اصلی قرارگاه فرهنگی راهیان نور در حوزه سیاست‌گذاری فرهنگی است و برنامه‌ریزی، هدایت کلی، ساماندهی، سازماندهی فعالیت‌ها و تولیدات موثر فرهنگی در این حوزه و بسیج امکانات و ظرفیت‌های نهادهای کشوری و مردمی از دیگر ماموریت‌های این قرارگاه است.

وی ادامه داد: همچنین این قرارگاه به تدوین سند فرهنگی راهیان نور خواهد پرداخت.

سردار ادیبی در پاسخ به این سوال که آیا این قرارگاه در حوزه‌ی اجرا نیز مسئولیت دارد، افزود: ماموریت قرارگاه تعیین وظایف دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در حوزه فرهنگی راهیان نور است و هر موضوع فرهنگی که مرتبط با راهیان نور باشد و به تقویت این حرکت عظیم فرهنگی بپردازد، در حوزه مسئولیتی قرارگاه فرهنگی راهیان نور است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خصوص همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این قرارگاه گفت: نماینده‌ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این قرارگاه حضور خواهد داشت و در تهیه نقشه راه فرهنگی راهیان نور همکاری خواهند کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد همرزم شهید خود، گفت: چند سالی بود که شهید حاج رضا فرزانه در ستاد مرکزی راهیان نور فعالیت داشت و یکی از مشخصه‌های بارز وجودی شهید فرزانه تاثیرگذاری بر دیگران بود که این تاثیرگذاری از طریق عمل به احکام اسلامی، اخلاقیات و معنویات جلوه گر بود.

سردار ادیبی افزود: شهید فرزانه در ماه‌های رمضان با رفتارهای معنوی خود بر اعضا و کارکنان ستاد تاثیر می‌گذاشت. توجه دادن اعضا به قرآن کریم و برگزاری محافل انس با قرآن باعث شده بود که کارکنان ستاد با کلام خدا انس بگیرند و با مفاهیم آن آشنا شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: ایشان در برگزاری نمازهای جماعت و قرائت ادعیه سفارش شده در این ماه اهتمام بسیاری داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز