خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال کمیته امداد امام زنجان مطرح کرد:

ایجاد 3 هزار و 378 فرصت شغلی برای جامعه هدف کمیته‌امداد در سال 94

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۷۳۶

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان،گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۳۷۸ فرصت شغلی برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از  سایت خبری کمیته امداد؛ منصور عبادی با بیان اینکه ایجاد زمینه خودکفایی و توانمندسازی در مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی توسط کمیته امداد است، اظهار کرد: سال گذشته نیز سیاست‌های کمیته امداد در این بخش پیگیری شده و بر این اساس سال 94 بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۳۷۸ فرصت شغلی برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.

وی تصریح کرد:  بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در  دومین جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ، طی سال ۹۴ حدود ۱۶ هزار فرصت شغلی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی  و نهادهای حمایتی در سطح استان ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولان استان به ویژه استاندار و همراهی مدیران شبکه بانکی استان از برنامه های توانمندسازی جامعه هدف این نهاد افزود: زنان سرپرست خانوار، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و افراد بازمانده از تحصیل و همچنین ساکنین در مناطق محروم و روستایی استان در برخورداری از خدمات اشتغال و آموزش‌های مهارتی این نهاد در اولویت قرار دارند.

عبادی گفت: بر این اساس در سال گذشته بیش از ۵۷ درصد از اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد استان در مناطق روستایی و محروم بوده و سهم زنان از تسهیلات اشتغال نیز بیش از ۳۳ درصد بود.

عبادی با اشاره به برنامه‌های سال جاری این نهاد در حوزه اشتغال و توانمندسازی و نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و نهادها در تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب را مورد تاکید قرار داد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اظهار داشت: عمده طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد در سطح استان در همین راستا بوده و جامعه هدف این نهاد نقش بسیار موثری در اقتصاد استان به ویژه تولیدات دامی، کشاورزی و صنایع دستی ایفا می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز