خبرگزاری کار ایران

از نقاشی‌های پرویز تناولی تا تندیس‌های سلیکونی بزرگان موسیقی

موزه‌ها و گالری‌های مختلف تهران این روزها با تندیس‌های مشاهیر موسیقی و تابلوهایی از دیگر هنرمندان میزبان علاقمندان به هنر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هنرهای تجسمی با برپایی نمایشگاه‌های مختلف میزبان علاقمندان به هنر هستند.

موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه «کارنامه» تا 25 مردادماه در موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان کارگر شمالی ادامه دارد.

خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه تندیس‌های سیلیکونی نوازندگان تار ایران اثر علیرضا خاقانی در خانه هنرمندان ایران برگزار شده است.

در این نمایشگاه سه تندیس سیلیکونی از اساتید برجسته‌ تار ایران، استاد غلامحسین بیگجه‌خانی، استاد جلیل شهناز و استاد محمدرضا لطفی در حال نواختن تار روی صحنه‌ی کنسرت، در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا 18 خردادماه در نگارخانه میرمیران خانه هنرمندان به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر میزبان علاقه‌مندان است.

گالری شهریور

10 تابلوی نقاشی پرویز تناولی به بهانه‌ی 50 سال فعالیت این هنرمند در زمینه‌ی «پاپ - آرت» به‌نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه به‌مناسبت 50 سال فعالیت پرویز تناولی در زمینه‌ هنر پاپ - آرت برگزار شده و 10 اثر نقاشی در همین زمینه که همه‌ آن‌ها در سال 2016 خلق شده‌اند، به‌نمایش درآمده است.

نمایشگاه آثار پرویز تناولی تا 28 خردادماه در گالری «شهریور» به نشانی الهیه، خیابان خزر شمالی، بن‌بست هرمز، شماره 9 میزبان علاقه‌مندان است.

گالری صا

نمایشگاه انفرادی چیدمان و پرفورمنس حامد سلطانی با عنوان (چرا جنگ) در گالری صا برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از 31 اردیبهشت تا 31 خرداد به گالری صا واقع در پاسداران، بوستان هشتم، پلاک 134، طبقه همکف مراجعه کنند.

گالری ای جی

نمایشگاه چیدمان ترانه همایی از 25 اردیبهشت در این گالری به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه تا 19 خرداد در گالری ای جی به آدرس؛ ولیعصر،خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی،خیابان پسیان، شماره 3 میزبان علاقمندان است.

کد خبر : ۳۷۷۰۲۴