خبرگزاری کار ایران

سید رسول موسوی تاکید کرد:

ضرورت برخورد با تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۸۹۲

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تالش با تأکید بر ضرورت برخورد با تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان، یادآور شد: گروه‌های بازرسی تالش در صورت مشاهده گرانفروشی و عدم رعایت بهداشت، با تخلفات صنفی برخورد می‌کنند.

به گزارش ایلنا از تالش، سید رسول موسوی عصر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بیان کرد: برای پیشوازی از ماه مبارک رمضان جلساتی برگزار شده است.

موسوی، کشیک رستوران‌ها در تالش، بررسی وضعیت واحدهای اصناف را از موارد مهم عنوان کرد و تصریح کرد: مقرر شده جلسه‌ای دیگر در اصناف شهرستان برگزار و واحد صنفی مورد نظر که بتواند کشیک پذیرایی داشته باشد، معرفی شود.

وی با تصریح بر اینکه تمام واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان مورد بازرسی قرار می‌گیرند، ادامه داد: وضعیت بهداشت، نرخ و پوشش دادن رستوران‌های مجوزدار برای ارائه پذیرایی از مهمانان در ماه رمضان بررسی می‌شود.

وی اختصاص سهمیه غله فوق‌العاده برای نانوایی‌ها را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در صورت اختصاص سهمیه، نانوایی‌های کشیک معرفی می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تالش از برنامه‌ریزی مدون برای نانوایان در ماه رمضان خبر داد و گفت: پرده‌های کشیک در واحدهای صنفی توسط اتحادیه‌ها نصب می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: هر ساله فروش‌های فوق‌العاده در ماه‌مبارک رمضان در تالش دایر می‌شود که امسال باید با نصب پرده و بنر فروشگاه‌های فروش فوق‌العاده مشخص شوند.

این مسؤول با تأکید بر ضرورت برخورد با تخلفات‌صنفی در ماه مبارک رمضان، یادآور شد: گروه‌های بازرسی تالش در صورت مشاهده گران‌فروشی و عدم رعایت بهداشت، با تخلفات صنفی برخورد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی در ماه‌مبارک رمضان تخلفات صنفی داشته باشد با تشکیل صورت‌جلسه به تعزیرات حکومتی معرفی و اعمال قانون می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز