خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش خبر داد:

اعزام 150 مبلغ دینی به 300 مسجد تالش در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۸۹۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش از اعزام 150 نفر مبلغ دینی بومی و غیربومی به 300 مسجد تشیع و تسنن شهرستان تالش در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش، حجت‌الاسلام حسن ملائکی عصر امروز در جلسه تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در خرداد ماه امسال دو مناسبت بسیار بزرگ ماه مبارک رمضان و ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در پیش است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش مطالعه زندگینامه امام راحل را مورد تأکید جوانان قرار داد و تصریح کرد: زندگینامه امام (ره) الگوی بسیار مناسب و با ارزش برای هر انسانی است.

وی به غبارروبی مساجد این شهرستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و تصریح کرد: اعزام روحانی، برگزاری محافل تفسیر قرآن توسط روحانیون مستقر و خود استقرار از جمله برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان است.

این مسؤول برگزاری محافل ترتیل قرآن هر روز یک جزء، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، مغرب و عشا، احکام شرعی و محافل روخوانی و صحیح‌خوانی قرآن از طریق موسسات قرآنی شهرستان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی برگزاری جلسات تخصصی ختم قرآن از طریق هیأت‌های قرآنی تالش در ماه مبارک رمضان را از ویژه برنامه‌ها عنوان کرد.

ملائکی از اعزام 150 نفر مبلغ دینی بومی و غیربومی به 300 مسجد تشیع و تسنن شهرستان تالش در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: در تالش 225 مسجد اهل تشیع وجود دارد و بقیه مساجد متعلق به اهل تسنن است.

وی با بیان اینکه برخی از مساجد مذکور در طول سال فعال هستند و نمازگزار دارند، متذکر شد: این مساجد برای ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌‌های ویژه برگزار می‌کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز