خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآّباد:

تهدید در کمین خانواده های زندانیان است

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۸۳۳

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: تهدید وخطرات جدی در کمین خانواده های زندانیان است وباید بیش از پیش به این مهم توجه کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از محمودآباد ، یحیی یوسف پور روز یکشنبه در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان محمودآباد ، اظهار داشت: اشتغال و توانمندسازی راهگشای مشکلات معیشتی خانواده های زندانیان است.

وی ادامه داد: حمایت از اشتغالزایی پایدار خانواده های زندانیان  با آموزش و ایجاد کارگاه های تولیدی با ارائه تسهیلات ارزان در سال اقتصاد مقاومتی ، راهکاری اساسی و منطقی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی این قشر آسیب پذیر جامعه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اضافه کرد: اگر تهدیدهای اجتماعی و اقتصادی خانواده های زندانیان مرتفع نشود ، جامعه درگیر این تهدیدها خواهد شد.

یوسف پور تصریح کرد: توجه به مشکلات پیش روی خانواده هایزندانیان در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید به عنوان اولویت اصلی نهادها و سازمان های حمایتی قرار گیرد.

وی افزود: وجود خیرین در حمایت از این اقشار آسیب پذیر جامعه نقطه عطفی در کاهش آسیب های ناشی از مسائل اقتصادی و فرهنگی آنان است.

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: آحاد مردم و مسوولان باید در کارهای خداپسندانه ای مانند حمایت از خانواده های زندانیان پیش قدم باشند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه با آرای اعضای انجمن حمایت از زندانیان و خیران شهرستان محمودآباد، حمید رضا فلاح  و صادق قلی زاده به مدت یک سال به عنوان بازرس های این انجمن انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز