خبرگزاری کار ایران

در شهرستان میاندوآب؛

۵۲ رأس گوسفند به میمنت ماه‌شعبان برای نیازمندان اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۸۲۷

مدیر کمیته‌امداد شهرستان میاندوآب گفت: به میمنت ماه‌شعبان مردم متدین این شهرستان تعداد ۵۲ رأس گوسفند به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از میاندوآب، رسول بخشی در این باره گفت: بزرگان دین فرموده‌اند انفاق از پسندیده‌ترین اعمال ماه معظم شعبان است، به ویژه پرداخت صدقات و نذورات در این ماه برای سلامتی آقا امام‌زمان(عج) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا مردم شهرستان میاندوآب با مراجعه به مراکز نیکوکاری این شهرستان تاکنون ۳۲۰ میلیون ریال صدقه در قالب دام‌زنده به عنوان قربانی اهدا کرده‌اند که بلافاصله گوشت قربانی‌های اهدایی بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شده است.

مدیر کمیته‌امداد میاندوآب اظهار داشت: در این شهرستان تعداد ۴ مرکز نیکوکاری برای رفع نیازهای محرومان تلاش می‌کنند که علاوه بر جمع آوری کمک‌های غیرنقدی، در جذب مساعدت‌های نقدی نیز فعالیت چشمگیری دارند.

بخشی تاکید کرد: در ماه معظم شعبان ۸ فقره جهیزیه نیز به ارزش ۲۳۷ میلیون ریال توسط مراکز نیکوکاری تهیه و به خانواده‌های نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

این مسئول در پایان سخنان خود گفت: تبیین اعتقادات و جلب اعتماد عمومی از سوی کمیته‌امداد و واحدهای زیر مجموعه آن در شهرستان میاندوآب نقطه‌آغازی است برای آماده‌سازی هرچه بیشتر اذهان عمومی برای شرکت در مراسم اطعام محرومان در ماه‌مبارک رمضان که همه‌ساله در آستانه ماه‌مبارک رمضان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز