خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر ریاست جمهوری به ارومیه؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 16 پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری ارومیه

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۸۲۴

شهردار ارومیه گفت: همزمان با سفر ریاست‌جمهوری، عملیات اجرایی پروژه تراموا و کارخانه تولید برق از زباله‌های شهری ارومیه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، محمد حضرت‌پور با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه تراموا همزمان با سفر ریاست جمهوری با اعتبار 4000 میلیارد ریال، گفت: این پروژه شامل مسیر خیابان بهداری- کاشانی، امام‌خمینی (ره) و پایانه مسافربری شهرستان ارومیه و نیز مسیر فلکه تخم‌مرغی-  فلکه مدرس– خیابان امینی به همراه فلکه جیران تا پایانه مسافربری ترمینال شهرستان خواهد بود.

حضرت پور از شروع کلنگ زنی کارخانه تولید برق از زباله‌های شهری ارومیه خبر داد و افزود: اعتبار احداث این کارخانه 150 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

وی افتتاح تقاطع غیرهم سطح شهید کورپوسی، طرح سیستم هوشمند اشتراک دوچرخه، فاز نهایی احداث رسوب گیری گلشهر 1، پروژه های آی تی شهرداری، احداث پارک ولایت به مساحت 7 هکتار، احداث و تجهیز فرهنگسرای محلات و تجهیز 4 مورد کتابخانه در سطح شهر، تولید و آسفالت معابر خاکی در سطح شهر به میزان 442116 مترمربع، پیاده‌روسازی سطح شهر به میزان 697, 83 مترمربع و  پروژه‌های مبلمان‌شهری، زیباسازی و فرهنگی شهری را از جمله پروژه‌های افتتاحی شهرداری ارومیه همزمان با حضور ریاست جمهوری و هیات‌همراه در شهر ارومیه عنوان کرد.

شهردار ارومیه در پایان با بیان اینکه شهروندان ارومیه و مردم آذربایجان‌غربی روز 10 خرداد استقبالی تاریخی از ریاست‌جمهوری را به نمایش خواهند گذاشت، افزود: مسیر استقبال برای سخنرانی رئیس‌جمهور از ساعت 8:30، از میدان انقلاب آغاز و تا محل سخنرانی رئیس‌جمهور در استادیوم ورزشی تختی ارومیه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز