خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های تور دوچرخه‌سواری ژاپن

معظمی گودرزی، بهترین رکابزن ایران در تایم‌تریل انفرادی

مرحله تایم‌تریل انفرادی رقابت‌های تور دوچرخه‌سواری ژاپن امروز با حضور نمایندگان کشورمان در قالب دو تیم پیشگامان و شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز و پیش از آغاز مرحله نخست این رقابت‌های یک مرحله تایم‌تریل انفرادی به مسافت 2.6 کیلومتر برگزار شد که در پایان آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان با زمان 3:24 دقیقه در رده چهاردهم ایستاد و بهترین زمان را در بین رکابزنان ایرانی به ثبت رساند.

پس از گودرزی، مهدی سهرابی دومین نماینده برتر ایران بود. این رکابزن تیم شهرداری تبریز با زمان مشابه در رده شانزدهم ایستاد.

محمد رجب‌لو از پیشگامان در رده 37، میرصمد پورسیدی از شهرداری تبریز در رده 49، امیر کلاهدوز از پیشگامان در رده 55، احد کاظمی از شهرداری تبریز در رده 56، رضا حسینی از پیشگامان در رده 61،  رحیم امامی از پیشگامان در رده 64، قادر میزبانی از شهرداری تبریز در رده 69، سعید صفرزاده از شهرداری تبریز در رده 90 و بهنام ملکی از شهرداری تبریز در رده 92 قرار گرفتند.

در پایان رقابت تایم تریل انفرادی، دوچرخه‌سوارانی از تیم‌های آوانتی استرالیا، هلس آمریکا و سونامی ژاپن در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

 

کد خبر : ۳۷۵۶۸۵