خبرگزاری کار ایران

گاف بزرگ باشگاه پرسپولیس در جذب بازیکن لیگ برتری

فرامرزی گفت: «ما قرارداد داخلی به مدت 3 سال امضا کردیم، اما هنوز رسمی نشده است و آن را ثبت نکرده‌ایم.»

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیروز خبری از جذب مدافع چپ فجرسپاسی توسط باشگاه پرسپولیس منتشر شد و اعلام شد محمدعلی فرامرزی، مدافع فصل پیش فجرسپاسی با قراردادی سه ساله به جمع سرخ‌پوشان پیوسته است. در حالی که گفته می‌شد این بازیکن سهمیه لیگ برتر برای پرسپولیس محسوب نمی‌شود، به فاصله چند ساعت اما خبر رسید که باشگاه پرسپولیس در این مورد گاف داده و بازیکن جدید سرخپوشان سهمیه لیگ برتری است.

فرامرزی که بازیکن تیم پدیده است و 11 بازی نیز برای این تیم در لیگ برتر انجام داده است، در نیم فصل دوم به صورت قرضی به فجرسپاسی رفته و با این حساب این انتقال از پدیده به پرسپولیس محسوب شده و او سهمیه لیگ برتری حساب می‌شود.

پندارخمارلو، روابط عمومی باشگاه البته اعتقاد دارد که پرسپولیس اصلا با این بازیکن قرارداد امضا نکرده است! او در این مورد گفت: «هیچ اشتباهی در این باره صورت نگرفته است. این در حالی می تواند اشتباه تلقی شود که ما با این بازیکن قرارداد امضا کرده باشیم که البته هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. باشگاه پرسپولیس با هر بازیکنی قرارداد امضا کند خبرش را از طریق سایت رسمی باشگاه که مرجع رسمی اخبار باشگاه است منتشر خواهد کرد. اینکه گفته می‌شود این بازیکن سهمیه لیگ برتری است و پرسپولیس آن را جذب کرده زمانی باید مورد بررسی قرار بگیرد که ما با این بازیکن قرارداد ببندیم وقتی قراردادی بسته نشده این حرف ها هیچ پایه و اساسی ندارد. ما با فرامرزی جلسه داشتیم. نشستیم و درباره مسائل مختلف صحبت کردیم اما هیچ یک از طرفین برگه و یا کاغذی مرتبط با همکاری دو جانبه را امضا نکردیم.»

این در حالی است که فرامرزی از ثبت قرارداد سه سال با باشگاه و ثبت این قرارداد صحبت می‌کند. فرامرزی در این مورد گفت: «ما قرارداد داخلی به مدت 3 سال امضا کردیم، اما هنوز رسمی نشده است و آن را ثبت نکرده ایم، اما باید بگویم هم اثر انگشت من پای آن قرارداد است و هم آن را امضا کرده ام. اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس آن حرف ها را زده اند، من از آن خبر ندارم.»

جالب است که در این میان سرمربی پدیده هم مدعی شده و گفته این بازیکن را می‌خواهد! رضا مهاجری که تازه بعد از ثبت قرارداد فرامرزی متوجه شده به این بازیکن نیاز دارد گفت: «او فصل گذشته نیز در نیم فصل اول با ما نبود و مدت زیادی طول کشید تا این بازیکن را پیدا کنیم. تقریبا در نیم فصل دوم برای ما بازی کرد و حالا هم با پایان قراردادش به پرسپولیس رفته است.»

 

کد خبر : ۳۷۵۶۰۷