خبرگزاری کار ایران

رییس اداره صنعت و معدن قرچک:

13 هزار واحد صنفی قرچک بازرسی شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک از انجام بیش از 13 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان در سالهای 93 و 94 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید محمدی پور با اشاره به رسالت خطیر اداره صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت خود را موظف به بازرسی از واحدهای صنفی و رعایت قانون توسط فعالان این حوزه می داند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری نیز اداره صنعت، معدن و تجارت قرچک با همکاری دستگاه ها و ارگان های مختلف، بازرسی از واحدهای صنفی گوناگون را در دستور کار قرار داد و با تخلفات محرز شده، برخورد لازم را داشت.

این مسئول یادآور شد: طی روزهای اخیر نیز بازرسی از واحدهای نانوایی و تهیه غذا در شهرستان با همکاری ارگان هایی نظیر شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اداره اماکن نیروی انتظامی، اداره غله و نمایندگان اصناف انجام گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک گفت: طرح بازرسی از واحدهای صنفی مختلف با همکاری دستگاه ها و ارگان های مسئول با جدیت دنبال می شود.

وی همکاری شهروندان را برای کمک به بازرسان اداره صنعت بسیار مهم دانست و بیان داشت: شهروندان قرچکی با مشاهده هر گونه تخلفی، موضوع را به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

کد خبر : ۳۷۵۵۱۶