خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر تهران:

تغییر مسیرها به اطلاع شهروندان نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۱۴۰

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تغییر مسیرها به اطلاع مردم نمی‌رسد و این وظیفه شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی است که تغییر مسیرها را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لوح‌های راهنمایی در سطح شهر به صورت نامناسب نصب شده است، گفت: این تابلوها فاصله موجود تا رسیدن به مقصد را مشخص نمی‌کند. بعضاً درخت‌ها یا ساختمان‌ها یا تابلوهای دیگر جلوی آنها را گرفته‌اند.

وی ادامه داد: زمانی که از خیابان‌های فرعی به خیابان‌های اصلی می‌رسیم باید در انتهای فرعی نام خیابان اصلی نصب شده باشد که تقریباً این اتفاق در محلات نیفتاده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه گاهی نیز به علت ساخت و ساز، تابلوها برداشته شده و نصب نمی‌شوند عنوان کرد: شهرداری به مسئله جانمایی و به روز بودن و نصب تابلوها توجه کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید سرشاخه‌های درختان کوتاه باشند که عابر به راحتی بتواند از کنار آن عبور کند اظهار کرد: در این فصل شاخه‌های بسیاری از درختان پایین آمده و به ماشین و صورت مردم برخورد می‌کند که بهتر است سازمان زیباسازی به این موضوع توجه کند.

طلایی با اشاره به اینکه تغییر مسیرها به اطلاع مردم نمی‌رسد خاطرنشان کرد: این وظیفه شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی است که تغییر مسیرها را به اطلاع مردم برسانند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز