خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

17 پروژه مخابراتی در لرستان افتتاح شده است

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از افتتاح17پروژه مخابراتی در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، هومان محمودی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه‌های مخابراتی لرستان اظهار داشت: طی سال گذشته و همچنین دو ماهه ابتدای امسال بیش از 156پروژه مخابراتی در لرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 139 مورد مربوط به سال گذشته بوده است عنوان کرد: همچنین طی امسال نیز 17 پروژه مخابراتی تا کنون در استان افتتاح شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان مجموع اعتبارات صرف شده برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه مخابراتی لرستان را 43میلیارد تومان اعلام کرد.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری مسیر دوم فیبر نوری خرم آباد -الشتر - نورآباد اجرا و مسیر فیبرنوری خرم آباد -پلدختر-کوهدشت نیز تکمیل شده است.

محمودی گفت: اکنون 470 هزار شماره تلفن ثابت در سطح شهرها و روستاهای استان وجود دارد.

وی افزود: در سال گذشته 16 هزار تلفن ثابت به متقاضیان واگذار شده است که برنامه واگذاری تلفن ثابت در استان 14 هزار بود.

وی بیان کرد :در راستای تقویت و پوشش دهی تلفن همراه در سطح استان سایت‌هایی نصب و راه‌اندازی شده است که در سال جاری این سایت‌ها افزایش خواهد یافت .

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: اکنون همه مراکز مخابراتی شهرستان‌های استان به جز رومشکان و چگنی دارای سایت 3Gهستند.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته 17 هزار پورتADSL واگذار شده است و آمادگی واگذاری به روز اینترنت در همه شهرستان‌های استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: اکنون میزان طلب مخابرات استان از مشترکان تلفن ثابت و همراه به ترتیب 60 میلیارد ریال و 80 میلیارد ریال است.

کد خبر : ۳۷۴۱۳۱