خبرگزاری کار ایران

آغاز دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان از عصر روز گذشته (دوشنبه) آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون زنان آسیا آماده می کند.

تمرینات دومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم از عصر روز گذشته با حضور 19 بازیکن در آکادمی ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و تا 12 خردادماه ادامه خواهد داشت.

تمرینات این مرحله نیز همانند مرحله نخست پنج جلسه تمرین و یک جلسه استراحت خواهد بود. ملی پوشان صبح ها از 9 تا 11 و عصر ها از 17 تا 19 تمرین خواهند داشت.

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، مونا دریسی محمودی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، سارا اخلاقی، تهمینه درگزنی، نیلوفر حجتی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، سودابه نظافت پور، مهتا یحیی پور و مهسا کدخدا بازیکنان شرکت کننده در این اردو هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی ، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان جوان برای کسب تجربه)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) بازیکنان را در این اردو همراهی می کنند.

نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان از 16 تا 29 اردیبهشت ماه پیگیری شده بود.

پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام پیگیری خواهد شد که دور مقدماتی آن با حضور هشت تیم برتر آسیا از 22 شهریورماه آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر در 28 شهریورماه به پایان خواهد رسید.

 

کد خبر : ۳۷۴۱۲۶