خبرگزاری کار ایران

دوچرخه‌سواری ایران در صدر رده‌بندی آسیا قرار گرفت

طبق آخرین رنکینگ اعلام شده اتحادیه دوچرخه سواری ایران باز هم در صدر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در بخش جاده منتشر که در  رده تیم های باشگاهی، شهرداری تبریز با 667 امتیاز در صدر قرار گرفت، تیم اسکای دایو دوبی با 349 امتیاز دوم است و پیشگامان کویر یزد با 333 امتیاز جایگاه سوم رنکینگ تیم های باشگاهی آسیا را از آن خود کردند.

در رده بندی انفرادی صمد پورسیدی با کسب هر چهار پیراهن طلایی آمتیازی کوهستان و آسیایی در تور بین المللی ایران-آذربایجان از رده بیست و یکم با260 امتیاز بعد از کینگ لوک چونگ هنکنگی با 320 امتیاز و مارک کوندیش پر آوازه با 270 امتیاز به رده سوم آسیا صعود کرد.

در رده بندی تیم‌های ملی نیز تیم ملی کشورمان با 1045 امتیاز بالاتر از قزاقستان و ژاپن در صدر قرار گرفت.

آروین معظمی گودرزی از جایگاه 25 به 12 صعود کرد. احد کاظمی که در رده 73 قرار داشت به رده 17 رسید قادر میزبانی با هجده پله صعود در رده بیست و سوم قرار گرفته است و مهدی سهرابی هم با یک پله صعود عنوان بیست و هشتم رنکینگ آسیا را دارد.

در رنکینگ جهانی نیز رکابزنان کشورمان صعودی چشمگیر داشتند، در رده بندی جهانی ورزشکارانی از کشورهای اسلواکی، کلمبیا و سوئیس اول تا سوم هستند. صمد پور سیدی از ایران از رده 274 با صعود صد و پنجاه و چهار پله ای در رده صد و بیست رنکینگ انفرادی جهان قرار گرفته است.

در بخش تیم های ملی تیم های فرانسه، بلژیک و اسپانیا اول تا سوم هستند و تیم ایران از رده بیست و هشتم به رده بیست و دوم صعود کرد

 

کد خبر : ۳۷۴۱۱۹