خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در زنجان:

بستر توسعه پایدار همه جانبه در جامعه آموزش و پرورش است

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: بستر توسعه پایدار همه جانبه در جامعه آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، محمد حافظی ، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، امروز سه شنبه ((4 خرداد)در مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان، با اشاره به اینکه فاصله بین حیات و ممات زندگی است، اظها ر داشت: سرمایه جاودان برای دنیای جاویدان درانجام امور خیر و عامه المنفعه است.

حافظی، با بیان اینکه در طول این نوزده سال شاهد مشارکت خیرین مدرسه ساز با مبلغی بالغ بر 740 میلیاردی تومانی در کشور بودیم ،افزود: در زمان تحریم ملت فرهنگ دوست بیش از گذشتهدراین عرصه مشارکت کردند.

وی، درادامه بااشاره به اقدامات جامعه خیرین مدرسه ساز بعد از انقلاب با 600هزار خیر در سطخ کشور و یک هزار خیر در سطح دنیا اظهارداشت:مشارکت این مردم خیر در دنیا بی نظیر بوده است .

حافظی، با بیان اینکه 33درصد مدارس کشور باید ایمن سازی شود، تصریح کرد: دانش آموزان در سالهای نه چندان دور باسرمایه 200تومانی قلکهای خود در مدرسه سازی مشارکت داشتندو یک مدرسه احداث کردند.

این خیر ملی در کشور، با اشاره به راه اندازی خیرین سلامت ، دانشگاه و مسکن و غیره درکشور، خاطر نشان شد: بستر توسعه پایدار همه جانبه در جامعه آموزش و پرورش است.

حافظی، به نمایندگی از 600هزار خیر کشور با بیان اینکه بستر توسعه مدارس است، افزود: مدرسه سازی راه خداست که برکاتش به مردم هموراه می رسد.

دراین مراسم جمشید انصاری ، استاندار زنجان، نشان عالی آتیه بان را به حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه کشور اعطاءکرد.

گفتنی است دراین مراسم اعلام شد بانک انصار 150 میلیون تومان به ساخت مدارس مناطق محروم و همچنین بانک ملی نیز ساخت مدرسه نه کلاسهای را در استان بر عهده گرفت.

همچنین در پایان این مراسم از خیرین حوزه صنعت"ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت و مطهری سهامدار اصلی فرش سهند بعنوان بانیان پیوند صنعت و نهضت مدرسه سازی استان زنجان که اخیرا با اختصاص 43 میلیاردی در صدد احداث مدرسه نمونه و مدرن در محل مدرسه تاریخی توفیق را متعهد شدند و همچنین تا به امروز 14مدرسه در سطح استان احداث کردند دراین مراسم تجلیل شد.

کد خبر : ۳۷۴۱۱۰