خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

تکلیف اوزان باقی مانده تا پایان هفته مشخص می‌شود/ جوانان ایران پتانسیل بالایی دارند

طلایی می‌گوید انتخاب ملی پوشان جوان در سه وزن باقی مانده همین هفته مشخص می‌شود.

محمد طلایی، سرمربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد در خصوص تمرینات این تیم برای آمادگی و شرکت در مسابقات آسیایی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با توجه به نزدیکی رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم ملی جوانان در شرایط مناسبی تمرین می‌کند و کشتی‌گیران آمادگی لازم را برای شرکت در این رقابت‌ها را دارند.

او در خصوص مشخص شدن تکلیف اوزانی که هنوز کادر فنی نفرات اصلی را معرفی نکرده است، ادامه می‌دهد: به خاطر نزدیکی کشتی گیران از نظر تکنیکی و تاکتیکی در اوزان 55، 66 و 84 کیلوگرم هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم که تا آخر همین هفته نمایندگانی که باید در قالب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیای شرکت کنند مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به آینده ساز بودن این کشتی‌گیران می‌گوید: کشتی‌گیران ایران همواره از پتانسیل خوبی برخوردار بوده‌اند و این  کشتی‌گیران هم مانند دیگر کشتی گیران تیم‌های پایه کشتی ایران می‌تواند در آینده به تیم ملی بزرگسالان برسند و برای ایران افتخار آفرینی کنند.

تیم ملی جوانان ایران قرار است هفته آینده برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به فلیپین برود. اسامی شرکت کننده در اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

57کیلوگرم: علیرضا گودرزی

55 کیلوگرم: نادر نصری- خیراله قهرمانی

60 کیلوگرم: مهدی نیازی

66 کیلوگرم: سامان شجاعی- محسن مصطفوی

74 کیلوگرم: احمد بذری

84 کیلوگرم: ارشک محبی- کامران قاسم پور

96 کیلوگرم: حسین شهبازی

120 کیلوگرم: امیررضا امیری

سرمربی: محمد طلایی

مربیان منتخب سرمربی طبق فرآیند: علی اصغر بذری، تورج ظفری، جعفر دلیری، مسعود جمشیدی

سرپرست: پرویز عالی

 

کد خبر : ۳۷۴۰۹۱