خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

عیدی بازنشستگان شرکت راه آهن تا روز شنبه پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۰۷۷

مدیرعامل صندوق بازنشستگی از پرداخت عیدی بازنشستگان شرکت راه آهن حداکثر تا روز شنبه خبر داد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا محمود اسلامیان صبح امروز سه شنبه(4خرداد ماه) درحاشیه مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان  گفت: قصور پرداخت نشدن عیدی بازنشستگان شرکت راه آهن مربوط به صندوق بازنشستگی نیست بلکه شرکت راه آهن  که موظف به پرداخت عیدی کارکنان بازنشسته خود به صندوق بازنشستگی بوده در زمان مقرر این کار را انجام نداده در نتیجه هنوز عیدی آنها پرداخت نشده است.

وی اظهار کرد: عیدی بیش از 70 نهاد دولتی که حقوق خود را از صندوق بازنشستگی دریافت می کنند درسال 95 پرداخت شده است و تنها، بازنشستگان شرکت راه آهن هستند که منابع مالی پرداخت عیدی آنها تا به امروز  از سوی شرکت راه آهن تامین نشده است.

اسلامیان گفت: این مشکل، خوشبختانه با هماهنگی به عمل آمده با محمد باقر نوبخت (رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) و سعید نمکی (معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) برطرف شد و قرار شد تا عیدی این بازنشستگان از محل بودجه این صندوق علی الحساب پرداخت شود تا بعدا به ما آن پول را برگرداندند چراکه صندوق بازنشستگی بودجه کافی برای پرداخت عیدی بازنشستگان دیگر دستگاه ها را ندارد.

اسلامیان در بخش دیگری از سخنان خود درباره امکانات ورزشی بازنشستگان کشوری افزود: ‌طرحی به دولت ارایه داده ایم که براساس آن بازنشستگان کشوری امکان استفاده و بهره برداری از امکانات ورزشی سایر دستگاه های اجرایی را داشته باشند.

وی ادامه داد: مقدمه این طرح، هم اکنون آماده شده و صندوق بازنشستگی ارتباط های لازم را با دستگاه های مورد نیاز برقرار کرده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان اظهار داشت: خوشبختانه این جشنواره با استقبال دو برابری مواجه بوده است و امیدواریم ‌بتوانیم این جشنواره را نه فقط در تهران که در سراسر کشور اجرایی کنیم.

وی درباره اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی و گردشگری بازنشستگان نیز تصریح کرد در این حوزه، شمار سفرهای بازنشستگان به 120 هزار سفر در طول سال افزایش داشته و مبلغ کمک هزینه سفر از 2 میلیون و 500 هزار ریال به سه میلیون ریال ارتقاء یافته است.

اسلامیان ادامه داد: میزان کمک هزینه سفرعتبات برای بازنشستگان نیز از پنج به 6 میلیون ریال افزایش یافته است. همچنین امکان سفر برای هر بازنشسته در طول یک سال تنها 2 بار بود که این امر به سه بار افزایش یافت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز