خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی:

احمد متوسلیان زنده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شواهد، گویای زنده بودن احمد متوسلیان است.

به گزارش ایلنا، سردار محسن رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرچند اخبار ضد و نقیضی پخش می‌شود اما ما زیر بار شایعات نمی‌رویم و حاج احمد متوسلیان را سالم می‌خواهیم. تلاش‌های ایران برای یافتن سرنخی از متوسلیان همچنان ادامه دارد؛ هرچند اخبار ضد و نقیضی شنیده می‌شود ولی ایران زیر بار این شایعات نمی‌رود.

او تصریح کرد: به هر قیمتی مسائل باید روشن شود، هم وزارت امور خارجه و هم سازمان اطلاعات کشور در پی اطلاعاتی که توسط برخی کشورها بدست آمده است، تلاش‌ها برای یافتن حاج احمد متوسلین ادامه دارد تا نتیجه روشن شود.

احمد متوسلیان فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در جنگ ایران و عراق که در لبنان ربوده شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت شهید بروجردی و گردهمایی رزمندگان در حسینیه ثارالله سپاه بروجرد، با بیان این‌که «راه حل مشکلات، تکنولوژی و سرمایه از آمریکا نیست.» افزود: آزادسازی خرمشهر حادثه‌ای بزرگ بود که امام خمینی(ره) در این راستا جمله‌ای تاریخی فرمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی اظهارکرد: شهید محمد بروجردی از افتخارات ایران و جهان اسلام است و شهرستان بروجرد در سابقه تاریخی خود کارنامه درخشانی دارد به‌طوری‌که زمانی حوزه‌های علمیه قم با خلاء مرجعیت مواجه بود و آیت‌الله بروجردی (ره) از شهر بروجرد برخواست و این نهضت علمی را که امام صادق(ع) آغاز کرد را ادامه داد. شهید بروجردی بعد از دفاع مقدس به مبارزه با ضد انقلاب در کردستان پرداخت و در این راه به شهادت رسید. شهید بروجردی مجسمه اخلاص و معنویت بود که حتی با کفار و دشمنان اسلام نیز با نرمی و عطوفت رفتار می‌کرد.

وی با بیان این‌که «مشکلات اقتصادی کشور ناشی از اجازه ندادن عده‌ای برای پیاده کردن احکام اسلام در اقتصاد و صنعت است» اظهار کرد: عده‌ای در داخل و عده‌ای در خارج از کشور مانع می‌شوند تا مشکلات حل شود؛ چراکه حل مشکلات موجود کار سختی نیست و برای حل این مشکلات مقاومت می‌شود و باید توجه داشت که هر جایی‌که از اسلام برای زندگی استفاده شده، ایران به منافعی رسیده و مقتدر شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دفاع از حرم‌های ائمه اطهار(ع) در سوریه و عراق را دفاع از ارزش‌های اسلامی و قرآنی دانست و اظهار کرد: امروز پلیدترین دشمنان به سرکردگی صهیونیسم و وهابیت مقابل ایران و مسلمانان جهان قرار دارند. در مقابل این گروه‌های تکفیری، انسان‌های پاکی با ویژگی‌های شهیدان بروجردی، باکری و جهان آرا ایستاده‌اند. وهابیت و صهیونیسم هر روز دست به یک نوع دیوانگی می‌زنند و آخرین کارشان بستن راه حج به روی حجاج بوده که در این راستا محدودیت‌ها، اهانت‌ها و تحقیرهای زیادی انجام شده است.

وی با بیان این‌که «این روزها تنها مبارزه با آمریکا و یک کشور نیست بلکه مبارزه با ظلم، اشتغالگری و تجاوز است» ادامه داد: در رژیم پهلوی به این دلیل که چشم پادشاهان به دست استکبار و بیگانگان بود نه تنها ایران پیشرفت نکرد بلکه بخش‌هایی از این سرزمین به یغما رفت. امروز نیز برخی به دنبال ارتباط با آمریکا هستند و اجازه نمی‌دهند سیاست‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در کشور اجرا شوند.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «اگر قرار بود آمریکا برای ایران آبادانی بیاورد در زمان‌های گذشته و شاهان پهلوی این اتفاقات رخ می‌داد»، افزود: اعتماد کردن به آمریکا و دست دادن به این کشور مانند بمبی مخرب برای نظام است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید توجه داشت که جامعه ما بعد از رحلت امام(ره) دچار خلاء نشد و رهبر انقلاب پرچم ایستادگی، بصیرت، ارزش‌ها و هوشیاری را جلوی ملت گرفته و به سمت جلو حرکت می‌کند.

کد خبر : ۳۷۴۰۷۳